هیئت داوران مجمع ملی تئاتر جوانان معرفی شدند


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902434

اعضای هیئت داوران شورای ملی تئاتر جوانان برای انتخاب آثار برگزیده معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای دراماتیک، با پیشنهاد مهدی کاموس دبیر همایش ملی تئاتر نوجوانان و بنا به تصمیم کاظم نظری مدیر هنرهای دراماتیک، علی عباسی، دانشکده دانشگاه شهید بهشتی. عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، علی اصغر فهیمی فر، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، بهروز محمودی بختیاری، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و محمدبکر گرمی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، به عنوان اعضای هیئت داوران این مقالات منصوب شدند. همایش ملی تئاتر نوجوانان

متن تصمیم انتصاب قضات به شرح زیر است:

«پرفورمنس آرت با هویت جامعه و ارتقای دانش رابطه اساسی دارد و نوجوانی دوره شناسایی و شکل گیری عزت نفس کودکان است که با تغییر مصرف، هم گروه شدن با همسالان و متمایز شدن با دوران کودکی و خانواده؛ از جمله این موارد است. وارد مرحله نوجوانی می شوند.

همایش ملی تئاتر جوانان فرصتی است برای پاسخگویی به خواست عموم مردمی که کمتر تئاتر مورد علاقه خود را برای کودکان و بزرگسالان می بینند. با توجه به مدارک تحصیلی، تخصص، تجربه و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان داور مقالات کنفرانس ملی تئاتر نوجوان منصوب می شوید.

همایش ملی تئاتر نوجوانان توسط دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی با هدف تشویق سیاستگذاران، کارشناسان، دانشگاهیان و جامعه حرفه ای تئاتر کشور با رویکردی میان رشته ای و با تمرکز بر جایگاه نوجوانان در قالب سخنرانی، ارائه مقاله و برگزاری نشست های علمی-تخصصی در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید