هیچکس بعد از ساعت 16 وارد فدراسیون نشد / ثبت نام در انتخابات فوتبال طبق قانون انجام می شود


ساعت: 17:24
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882369

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: کسانی که در مهلت قانونی در سامانه ثبت نام کرده و در فدراسیون شرکت کرده اند، می توانند در انتخابات ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: طبق قانون و رویه ای که در انتخابات گذشته وجود داشت، تمامی افرادی که در مهلت قانونی در سامانه ثبت نام کرده و در فدراسیون حضور پیدا کردند، می توانند در انتخابات ثبت نام کنند.

وی همچنین گفت: بر این اساس افرادی که قبل از ساعت 16 وارد ساختمان فدراسیون شده و قبل از آن در سامانه ثبت نام کرده اند می توانند در انتخابات ثبت نام کنند و از این نظر مشکلی وجود نخواهد داشت. با توجه به طولانی بودن مراحل ثبت نام، افرادی که قبلا در سامانه ثبت نام کرده اند می توانند طبق مهلت مقرر به ساختمان فدراسیون مراجعه کنند.

کامرانی فر گفت: روند تحویل مدارک ممکن است زمان بر باشد، اما با توجه به بسته بودن سامانه در ساعت 16، پس از مهلت مقرر هیچکس نمی تواند ثبت نام کند. بر این اساس مراحل اداری طبق برنامه زمان بندی و مهلت ورود به ساختمان فدراسیون انجام شد و هیچ فردی پس از ساعت 16 وارد فدراسیون نشد تا قوانین و مقررات را به دقت رعایت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید