هیچ پولی در حساب باشگاه وجود ندارد. 2 میلیون بدهکاریم/ 3 سال دیگر استقلال را قهرمان آسیا می کنم!


ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۰۱
کد خبر: 1905198

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای من هم خوشایند نیست. به من فرصت بدهید، تیم را قهرمان زیر 3 سال آسیا می کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بازگشتش به این باشگاه گفت: چون به شماره 4 علاقه دارم برای چهارمین بار مدیرعامل استقلال شدم. این بار من بمب بودم! درباره دارایی هایی که داریم صحبت کردیم اما وقتی آمدم برعکس آن چیزی بود که صحبت می کردیم. ما در شرایط خوبی نیستیم. تیم استقلال تیمی ریشه دار و بزرگ است. هواداران دوست دارند تیم در شرایط خوبی باشد. آمده ایم بار برداریم. حالا پولی در حساب باشگاه نیست. البته پول خرج باشگاه شد.

وی در ادامه بیان کرد: درآمد مورد انتظار آجورلو محقق نشده است. امروز صبح چند نامه روی میز من بود که به زودی موعدشان بود. مثلا پول استراماچونی تمام شده و باید آن را پرداخت کنیم. ماه سختی در پیش داریم اما اجازه نمی دهیم تیم آسیب ببیند. من سعی می کنم به بازیکنان تعهد بدهم و این اعتماد به نفس را به آنها داده ام.


اختلاف سلیقه منجر به جدایی آژورلو شد

فتح الله زاده درباره شرایط مالی باشگاه گفت: انشالله تا قبل از تعطیلات بتوانیم به تعهد خود عمل کنیم. امروز با حمید سجادی و پولادگر در خصوص پروانه حرفه ای جلسه داشتیم. شرایط سختی داریم. ما یک برند بزرگ هستیم و می خواهیم سهام باشگاه رشد کند. امیدوارم سهام ما در 2-3 ماه آینده رشد خوبی داشته باشد. گاهی اوقات سلیقه مدیران با هم مطابقت ندارد. من زیاد از جدایی آقای آجورلو اطلاعی نداشتم و ظاهراً اختلاف سلیقه و ناآگاهی در برخی مسائل مؤثر بوده است.

وی درباره مسائل داوری تاکید کرد: ۱۱ روز دیگر باید برای سوپربول بازی کنیم. برخی از دوستان مربی ما را اذیت می کنند. او مهمان ما است و حس استقلالی قوی دارد. بگذریم از نظر مجازات ها به ما خیلی ظلم شد. به عنوان یک مدیر، باید جایی را برای ساپینتو تضمین کنم. او احساسات لطیفی دارد و ابتدا باید ببینید چه کسی او را آزار داده است. جلو می آیم و از حق تیم دفاع می کنم. او مربی خوبی است.


اجازه دهید Super Bowl رایگان باشد

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: برای این 10 روز باید چیزی تا 2 میلیون دلار پرداخت کنیم. به ساپینتو گفتم به من بگو چه زمانی به تمرین بیایم چون شرایط در تیم حساس شده است. این هفته احتمالا به تمرین می روم و بازیکنان را می بینم. مکان Super Bowl هنوز مشخص نیست. به حدادیان گفتم در آزادی بازی کند چون کیفیت چمن بهتر است. حالا باید در این راستا تصمیم مشترک بگیریم.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید اذعان داشت: امسال مدعی قهرمانی هستیم و تمام تلاشمان برای قهرمانی است. من از رفت و آمد هم لذت نمی برم. اگر فرصتی به من داده شود ظرف 3 سال تیم را قهرمان آسیا می کنم تا بدهی ام را به هواداران پس بدهم. تکیه بر بازی ساپینتو خیلی خوب است. او مربی خوب و سخت کوشی است. من از او حمایت می کنم. نظر او یک هافبک بازیساز است. فکر می کنم نظر او یک بازیکن خارجی است. ما بازیکنان جوانی در استقلال داریم. امسال ما آنها را حفظ خواهیم کرد. اگر وضعیت نقل و انتقالات باشد، آن را انجام می دهیم. باید با این پول تیم را تقویت کنیم.

فتح الله زاده در پایان گفت: کاری که آجورلو در تبلیغات محیطی انجام داد مثبت بود. من با این شرکت و دوستان دیگر نیز صحبت کرده ام. درآمد او با پول سازمان لیگ قابل مقایسه نیست. از سازمان لیگ و فدراسیون می خواهم در این راه به ما کمک کنند. تصمیم گرفتیم چهارشنبه یا پنجشنبه با کنبرزاده جلسه ای داشته باشیم. دوست دارم هواداران مثل گذشته روحیه تیمشان را داشته باشند تا انشاالله بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید