یک ماهی است که در باشگاه استقلال/وزارت ورزش و جوانان پولی برای کمک به پرونده استراماچونی وجود ندارد.


ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908244

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش و جوانان همانطور که به پرسپولیس کمک کرد در مورد آندره آ استراماهونی هم کمک کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال در حاشیه بازی سوپرجام گفت: در روز بازی 20 کارت هواداری به تیم های استقلال و نساجی دادند و دیگر مهمانان حاضر در ورزشگاه هیات فوتبال کرمان بودند. , سازمان لیگ و تیم مس . فکر می کنم تا شب بازی دو کارت در جیبم ماند.

وی با اشاره به برنامه ریزی لیگ فوتبال ایران گفت: امیدواریم برنامه ریزی فوتبال ایران در سال آینده به گونه ای باشد که برنامه 30 هفته ای لیگ از ابتدا مشخص باشد و سوپرجام قبل از شروع لیگ برتر برگزار شود. شروع فصل

فتاحی درباره آخرین وضعیت اردوی تیم فوتبال استقلال و محل تمرین این تیم گفت: از روز گذشته عملیات مرمت زمین چمن هندلاب را آغاز کردیم و تا 14 روز دیگر آماده می شود. همچنین قرارگاه مرحوم حجازی نیز تقریباً آماده است و 10 درصد کار ساختمانی انجام می شود.

وی در خصوص پرداخت پاداش به بازیکنان پس از کسب عنوان قهرمانی، تاکید کرد: یک ماه است که در باشگاه پولی نیست; آقای فتح الله زاده در رختکن به بچه ها گفت که جایزه این بازی 3 برابر بازی های دیگر است. به هر حال این یک چیز عادی است، همه جای دنیا هست و بازیکنان هم زحمت کشیده اند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال بیان کرد: از زمانی که فتح الله زاده آمده بود; پاداش برای 2 فرزند پرداخت شده است و فقط پاداش بازی با هواداران و سوپر باول باقی مانده است. حق بیمه خارجی ها و بخشی از مطالبات ساپینتو نیز پرداخت شده است. جایزه 3 برابری سوپر جام و فن بازی تنها پاداش هایی هستند که هنوز پرداخت نشده اند.

وی در ادامه اذعان داشت: فتح الله زاده از زمان تصدی مدیرعاملی باشگاه؛ با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند. او این پول را از باشگاه خرج نکرد و قرض گرفت و به باشگاه آورد. با این تفاسیر صحبت از جذب بازیکن زود است.

فتاحی در پایان درباره آخرین وضعیت پرداخت غرامت به آندره آ استراماهونی گفت: وزارت ورزش و جوانان همانطور که به پرسپولیس کمک کرد به پرونده آندره آ استراماهونی هم کمک کند. این قضیه مربوط به زمان فتح الله زاده و آجرلو نیست. از وزارت ورزش درخواست کمک کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید