هیچ کس حق بازگشت ندارد / هیچ کس نمی تواند جای خود را به جوان ترها بدهد


ساعت: 19:52
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902243

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر فردی نمی تواند کار کند بهتر است جای خود را به نیروی جدیدی بدهیم چرا که حق بازگشت نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی میرزایی، امیر رضی زاده و عباس محمدی روسای هیات های کشتی استان های اصفهان، گیلان و زنجان به همراه اعضای هیات کشتی و روسای هیات های کشتی شهرستان های تابعه امروز مهمان فدراسیون کشتی بودند. (یکشنبه) به موقع در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی.

میهمانان در بازدید یک روزه خود از اردوی تیم ملی از نزدیک شاهد تمرینات تیم ملی امید برای حضور در جام جهانی اسپانیا بودند و سپس از امکانات اردوی تیم ملی از جمله خانه کشتی شهید هادی و شهید صدرزاده، مجموعه شهید از عفتی و … دیدن کردند. مکان ها

در ادامه جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون کشتی و میهمانان حاضر برگزار شد که علیرضا دبیر ضمن خیرمقدم به اعضای هیئت کشتی این سه استان گفت: هدف ما از حضور شما در فدراسیون این بود. تا شما را از نزدیک با امکانات تیم های ملی و نحوه تمرین و فضاهای ورزشی آشنا کنم تا بتوانید الگو برداری کنید و برای فراهم کردن امکانات برای کشتی گیران استان خود تلاش کنید.

وی تصریح کرد: رئیس هیئت استان خود باید مانند رئیس فدراسیون باشد و منتظر صحبت های مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون و دیگران نباشد بلکه خودش بیاید و بودجه را تامین کند. توسعه کشتی در منطقه و شهر خود.

منشی گفت: من می گویم رئیس هیئت فقط بحث مالی را مطرح نکند، البته بحث مالی هم یکی از مسائل ضروری و مهم است، اما رئیس هیئت باید فکر و دانش کافی برای پیشبرد امور خود داشته باشد. هدف گذاری کرده و می تواند از امکانات استفاده کند. با پیگیری و مشاوره با مراجع مربوطه و بهبود وضعیت کشتی در استان و شهر خود، از آنچه در دسترس است نهایت استفاده را ببرید و امکانات لازم را برای کشتی در استان خود فراهم کنید.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: اگر فردی توانایی انجام این کارها را ندارد بهتر است جای خود را به نیروی جدیدی بدهیم زیرا دیگر حق بازگشت نداریم و باید دستاوردهای خود را افزایش دهیم تا کشتی ادامه پیدا کند. جایگاه اصلی آن در کشور و جهان

دبیر بیان کرد: کشتی ورزش ملی و پرافتخارترین ورزش کشور محسوب می شود که جایگاه ویژه ای در بین مردم دارد اما زمانی این جایگاه محفوظ است که یک کشتی گیر و مدال آور اخلاق مدار باشد و شما به عنوان رئیس هیئت و مربیان خود باید عمل کنید. همانطور که برای رشد بدن و تمرینات فنی یک ورزشکار، سعی می کنید تا حد امکان روی مسائل اخلاقی کار کنید.

وی ادامه داد: استفاده از مربیان سالم و موثر باید در دستور کار قرار گیرد و از سوی دیگر به دنبال افزایش دانش مربیان خود باشید. مربیان شما اقدام کنند.

رئیس فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون به تنهایی نمی تواند کشتی را به حالت اولیه بازگرداند و برای این امر لازم است همه تیم های کشتی و همچنین تلاش مربیان و همه شرکت کنندگان بسیج شوند و اگر وقت بگذاریم. و شبانه روز کار کنیم، قطعا به این هدف خواهیم رسید. ما خواهیم رسید

دیدگاهتان را بنویسید