کمیسیونی که زنان را رتبه بندی کرده است حق ندارد در مورد زنان ایرانی نظر بدهد


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918184

امام جمعه اردبیل در پاسخ به حذف ایران از کمیسیون جایگاه زنان سازمان ملل گفت: کمیسیونی که زنان را رتبه بندی می کند، حق رأی دادن به ایران و زن ایرانی که 43 سال است شاخ آمریکا را می شکند، ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحریم های اخیر اروپا علیه افراد ایرانی گفت: فقیری نیاز به وام داشت. به بانک رفتند گفتند اگر پیمانه و عملکردی داری به تو وام می دهیم این بیچاره پول کمی داشت دید اگر فوراً در بانک بگذارد آن را می کند. کار نمی کند، تصمیم گرفت کم کم پول را به حسابش بگذارد تا عملکرد را محاسبه کند، مبلغ کمی را در بانک می گیرد و به حسابش می گذارد تا عملکرد حساب محاسبه شود.

وی ادامه داد: کارمند بانک که از ثبت پول جزئی ناامید شده بود گفت: پدر! این ارائه درست نیست برو یکدفعه هرچی داری بیار هم ما راحت میشیم هم خودتون الان مثال ما با اروپا اینجوری شده نقشه جنگ روانی و ناامیدی تو ایران درست کردن که هر هفته یه کشور اروپایی بدتر از دیگران خواهد شد اعلام تحریم علیه مردم ایران! ما می گوییم نگران نباشید ملت ایران نه به شما وام می دهد و نه باج!

دروغ گفتن، حل کردن قلب حقایق، حکومت اختاپوس غرب است

امام جمعه اردبیل با ارائه تحلیلی از روند شیوه حکومت داری آمریکایی ها و اروپایی ها، تصریح کرد: آمریکا و متحدانش از اروپا که خود را جامعه جهانی می نامند، مدعی حکومت بر جهان هستند، نظم جدیدی را برای جامعه جهانی تعریف کرده اند. جهان و هر کشوری که اگر دستور همکاری نکند آن کشور خود را یک کشور یاغی و یک کشور یاغی و محور شرارت معرفی می کنند و آن را منفورترین جهان می کنند حکومت اختاپوس آنها بر جهان دو دارد مشکلات اصلی

وی افزود: شاخص بزرگ امپراطوری رسانه ای آنها “دروغ” است، آنها آژانس هایی راه اندازی کرده اند که وظیفه آنها تولید انبوه اخبار جعلی است، این آژانس ها سفارشات زیادی می گیرند و ملت های جهان را بمباران اخبار می کنند. شبکه های مخالف را به راحتی نابود می کنند از ماهواره ها حذف می کنند تا ملت ها کاملا کانالیزه شوند و افکار عمومی دنیا به دست آنها طراحی شود به راحتی آمار می دهند و شیطان سازی می کنند و آنها را می کشند و سیاه نمایی می کنند و زیر سنگینی ها دفن می کنند. آوارهای دروغ، فضا را مسموم می کنند و حقایق را چنان تحریف می کنند که ملتی به راحتی در مقابل حساس ترین منافع و منافع ملی خود موضع می گیرد.

آیت الله عاملی خاطرنشان کرد: ده ها سرباز، افسر و ژنرال از داخل و خارج کشور در اختیار دارند. خداوند در قرآن فرموده این حرکت شیطانی از ابتدا بوده و تازگی ندارد. ما پیامبری را می فرستیم، بلافاصله شیاطین و جن و انس در کنار آن پیامبر شروع می کنند.

فرمود: حكم كساني كه اين سخنان را مي شنوند چيست؟ خداوند در دنباله آیه انذار، انذار، شدیدترین عذاب را مقرر فرموده است: «وَ أَسْمُعُوا الَّذِینَ آمَنُوا الْآخَرِهِ وَ لَا یُخْسَنُونَ» از شنیدن این شعارهای جذاب و فریبنده خوشحال شوند. هر چه گناه می‌خواهد مرتکب شو!) بدن هر مسلمانی باید از این توصیفی که خداوند در قرآن برای مشتری‌های دروغ تعریف کرده، بلرزد: «هنگامی که خداوند می‌خواهد بنی‌اسرائیل را نکوهش کند، صفاتی را در مورد آن‌ها ذکر می‌کند. این که دوباره گفت: «سمعون دروغگو است، «سماعون لالکذبی اقالون السوحات» یعنی شنونده دروغ در ردیف بنی اسرائیل قرار می گیرد!

خطیب جمعه اردبیل در ادامه به تشریح حکومت مضاعف اروپایی ها و آمریکایی ها پرداخت و گفت: دومین مشکل حاکمیت امروز جهان، حکومت دوگانه و مضاعف با دو معیار متفاوت است که عرب ها به آن الکل بامقیالین می گویند. آنها به وضعیت معیشتی که پس از جنگ اوکراین و قطع گاز در روسیه بهبود یافته معترض بودند، نخست وزیر انگلیس گفت که اصلا قابل قبول نیست که زندگی مردم توسط تظاهرات اقلیت خودخواهانه نابود شود. من به پلیس گفتم که آنها از حمایت کامل من برای مقابله و سرکوب معترضان برخوردارند و اعلام کرد اگر اعتصاب کنندگان در مراکز دولتی و خدماتی دست از اعتصاب خود نکشند از ارتش استفاده خواهد کرد! وی در همان زمان بیانیه ای علیه ایران صادر کرد و تحریم های جدیدی را اعمال کرد و از شورشیان محافظت کرد.

آیت الله عاملی گفت: دو هفته پیش در حمله فلسطینی ها یک اسرائیلی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند. وزیر خارجه انگلیس با عصبانیت گفت چرا ناآرامی ها در فلسطین پایان نمی یابد. باید هر چه زودتر جلوی این شورش ها گرفته شود و حتی یک اسرائیلی کشته نشود اما از طرفی کشورهای اروپایی و آمریکا تا آخر برای حفظ ناآرامی در ایران می جنگند. یکی از ناجوانمردانه ترین راه های آمریکا واردات اسلحه گرم مخصوصا هفت تیر در ایران است.. البته آمریکا حق معامله با ایران را دارد. از دست دادن ایران استراتژیک ترین نقطه جهان را از دست داد. پسر بوش به مجلس ژاپن رفت و با مشت محکمی روی میز کوبید و گفت اسیر ایرانیم! و حالا قصد رهایی از اسارت ایرانیان را دارند و بنابراین طبیعی است که به هر در و دیواری بزنند و به قول آذری ها: «هار کولا کوسا آل اتی!!!»

وی با اشاره به ورود اخیر تسلیحات آمریکایی به کشور تصریح کرد: امید زیادی به ورود سلاح دارند. جان بولتون که همیشه حرف هایش بوی خون می دهد، اخیراً با خوشحالی گفت که ما سلاح های زیادی به ایران آوردیم، بله. “دنیا در حال تبدیل شدن به استاندارد دوگانه است. مثال دیگر این است که در هفته های اخیر پارلمان اسکاتلند جدایی از انگلیس را از طریق رفراندوم تصویب کرده است. اما شبکه های آنها هر روز و هر شب برنامه های تجزیه و رفراندوم ایران را پخش می کنند.”

آیت الله عاملی خطاب به جوانان گفت: به جوانانی که دلشان در دست ایران مقتدر، عزیز، هیبت انگیز و کامل سرزمینی است می گویم، شبکه سعودی در سال گذشته 25 چهره تجزیه طلب را آورد و 120 برنامه از این شبکه پخش کرد. 50 روز این برای یافتن راهی کافی نیست؟ هرکسی بگوید کشور شما را تجزیه می کنیم، آیا درست است که بعد از صحبت های این کانال شیطانی ساکت بنشینیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ممنوعیت اخیر نصب اپلیکیشن تیک توک برای کارمندان آمریکایی خاطرنشان کرد: در هفته جاری مجلس نمایندگان آمریکا حق کارمندان ادارات در آمریکا برای نصب چینی ها را تصویب کرد. تیک توک، که توسط دو سوم از جوانان آمریکا استفاده می شود. آنها ندارند. این آخرین اقدام قانونگذاران آمریکایی علیه شرکت های چینی برای حفظ امنیت ایالات متحده و محافظت از آمریکا در برابر جاسوسی چینی تیک توک است.

وی با طرح سوالی افزود: در اینجا ما یک سوال داریم که چگونه اجازه دارید برخی از شرکت های اینترنتی را تحریم کنید و مدرک می دهید که امنیت کشور برای ما مهم است اما اگر ایران چنین کاری کند فریاد شما بر سر خواهد آمد. ای مردم، بیایید آزادی، کلمه در ایران گم شده است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به میزان اخراج ایران از کمیسیون زنان سازمان ملل تصریح کرد: اسرائیل در این هفته گلوله ای به مغز دختر 16 ساله ای در خیابان زد. جنایات آنقدر وحشتناک بود که خود دولت نامشروع اسرائیل به این جنایت اعتراف کرد.دولت های اروپایی پیوسته علیه ایران اظهارنظر کرده و تحریم کرده اند، چرا از این دختر مظلوم صحبت نمی کنند؟ آمریکا که برخی کشورها را تهدید به خروج ایران از کمیسیون زنان سازمان ملل کرده است، چرا در مورد این دختر فلسطینی صحبت نمی کند و از شیرین ابواکلا، روزنامه نگار آمریکایی فلسطینی الاصل که مغزش نیز بر اثر اصابت گلوله شکسته شد، صحبت نمی کند. خیابان، و اسرائیل از کمیته مذکور اخراج نشده است؟ رسوا شدند، اما تبلیغ می کنند که کار بزرگی کردند، در حالی که همه مسلمانان جهان با دیدن جنایات اسرائیل علیه زنان فلسطینی، از آمریکا و سازمان ملل می پرسند که چرا صدای زن فلسطینی به گوش نمی رسد؟ و می پرسند چرا به جای اسرائیل به ایران پول می دهند؟

وی ادامه داد: پاسخ یک کلمه است زیرا برای انسان ارزش قائل است. کمیته ارزیابی زنان اجازه رای دادن به ایران و زنان ایرانی شاخ آمریکا را به مدت 43 سال ندارد. سفیر آمریکا در سازمان ملل گفت: برای زنان ایرانی گریه کنید.» از این سفیر می‌پرسم اگر ایران اسرائیل را به رسمیت بشناسد یا آن را عادی کند، آیا واقعاً دوباره گریه می‌کنید؟ تا چشمانش از دلش اشک بریزد وقتی درب یک فعال حقوق بشر در عربستان سعودی را با شمشیر در خیابان بریدند چرا آنجا گریه نکرد چرا وقتی زن با حجاب بود گریه نکرد حمله کردند و در دادگاه آمریکا کشته شدند؟چرا وقتی آمریکا چندین عروسی را در افغانستان بمباران کرد و زنان و کودکان کشته شدند گریه نکردید؟چرا وقتی بمب آمریکایی در جشن روز بر سر دختران افغان ریخته شد، گریه نکردید؟ ختم قرآن و تمام کسانی که حافظ کل قرآن بودند کشته شدند؟ما هنوز خون پر از چشمان مادر افغان را که در این حادثه دو دختر نوجوان حافظ قرآن را از دست داده بود، فراموش نکرده ایم.

آیت الله عاملی با تاکید بر اینکه مطمئنم زنان و دختران ایرانی بهتر از مردان فطرت شما را می شناسند و به تایید شما تکیه نمی کنند، گفت: وزیر امور خارجه آلمان در این هفته گفت که حقوق بشر تقسیم ناپذیر است که این جمله بسیار خوبی است زیرا انسان ها با شهادت یک دختر 16 ساله فلسطینی به دست اسرائیلی ها به نام جنی زکارنه، همه مسلمانان سکوت اروپا و آمریکا در برابر این جنایت را دیدند و از سوی دیگر شاهد اخراج ایران از این جنایت بودند. کمیسیون وضعیت زنان تقارن این دو حادثه مانند یک انقلاب در کشورهایی است که اسلام ایجاد کرده است، به ویژه در کشورهای عربی، و اعتراض بزرگی مطرح شد که اگر به فطرت زنان احترام بگذارید و کمیسیونی برای حفظ و حراست ایجاد کنید. جایگاه زن، جانی مجید زکارنه زن نبود یا انسان، تا حقوق بشر شامل آن شود؟ با اخراج ایران از کمیسیون می خواستند ایران را نابود کنند، اما از قضا سکنجبین صفرای خود را زیاد کرد و مایه خنده در عرصه بین المللی شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل به بیان مطالبات مردم در خطبه های نماز جمعه طبق روال هفته های گذشته پرداخت و تصریح کرد: مقرر شده مشکلات و مطالبات معقول و منطقی ملت ما بیان شود. در خطبه های نماز جمعه برای حفظ حقوق ملت و حفظ شایسته سالاری و حفظ محرمانگی تخصص، می خواهیم تصویب کنیم که از این پس در همه سطوح دولتی از وزارتخانه تا پایین ترین سطح دولتی، یک فردی که در این زمینه تجربه دارد منصوب شود، غیرمتخصص در مسئولیت های حساس توهین به تخصص است، توهین به دانش آموزان در این زمینه، ضربه به پیشرفت کشور است، همچنین از بین رفتن ایمان و اعتماد به نظام اسلامی و گاهی ممکن است ایمان جوانان تحصیل کرده به دین و اعتقادات دینی از بین برود. به آرامی

وی در پایان سخنان خود گفت: در عصری که سرعت رشد علمی به حد معجزه آسایی رسیده است، انتصاب یک فرد غیر روحانی در پست حساسی که در آن نه تخصص و نه تجربه دارد، به هیچ وجه بالاتر از این نیست. مدیریت از روی تخصص، اما تلفیق مدیریت و تخصص غیرممکن نیست و حرف آخر این است که آیا نمی خواهید نسل جدید را برای آینده تربیت کنید؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید