هیچ کمبودی در بازار برای شب عید وجود ندارد


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815412

رئیس سازمان بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی؛

رئیس سازمان بازرسی و نظارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در شب عید کمبود روغن نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس سازمان بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه 100 درصد روغن های وارداتی 4200 تن ارز تولید می شود و باید با قیمت مصوب به فروش برسد، گفت: روغن خوراکی فراوان است. در کشور و کارخانه ها باید این محصول را تحویل دهند.

به گفته مسعود امرالهی، اگر کارخانه ای بیش از یک ماه از عرضه خودداری کند و پس از حذف ارز ترجیحی، آن را توزیع کند، انباشته شده است.

وی با اشاره به اینکه روغن های تولیدی از سوم آذرماه در این کارخانه عرضه شده و توزیع نشده است، تصریح کرد: این محصول نباید بیش از یک هفته پس از تولید در انبارها نگهداری شود. ما هیچ کمبودی در بازار نداریم. البته در هفته آخر سال تقاضا برای این محصول زیاد است و باید عرضه شود.

امرالهی با اشاره به دستور معاون اول رئیس ستاد تنظیم بازار گفت: سایر کالاها.

وی ادامه داد: روز گذشته زنجیره‌ای از مغازه‌ها مشاهده شد و هم‌اکنون پالایشگاه‌های نفت و گشت‌زنی با بازرسان وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور؛ بررسی های لازم را در این زمینه انجام دهید.

رئیس سازمان بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بر اساس قانون انتزاع نظارت بر کالاهای اساسی به مدت حدود 3 ماه به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است، تصریح کرد: ما بر اساس قانون انتزاع نظارت بر کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است. این روزها بیش از 350 مورد دارد. هزار بازرسی انجام داده ایم و حدود 30 هزار پرونده به سازمان جنایی دولت ارسال شده است.

انتهای پیام/
منبع: وزارت جهاد کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید