وضعیت بازار کوم مساعد است/ کمبودی در بازار نداریم


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837373

اگرچه نمی توان منکر برخی گرانی ها شد، اما در بازار کوم کمبود کالا وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم فردا، بیش از یک هفته است که تصمیمات دولت در خصوص ارز ترجیحی و یارانه آرد شرکت های تولید کننده ماکارونی در رسانه های رسمی و غیررسمی به خبر تبدیل شده و اخبار جعلی و واقعی در هم آمیخته و برخی به دنبال آن هستند. از شرایط استفاده می کنند تا با ایران دشمنی کنند و وضعیت بازار را داغ، بحرانی و کمبود نشان دهند، در حالی که برخی از گرانی ها را نمی توان انکار کرد، اما کمبود کالا در بازار از جمله بازار قم وجود ندارد.

اکبر ابدالی گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در استان، کالاهای اساسی به وفور موجود و در حال فروش است و در روزهای آینده روند بهتری را دنبال خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کوم با اشاره به استقبال مطلوب مردم از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای افزود: حجم توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه های زنجیره ای بر اساس میزان فروش و اطلاعات ثبت شده توسط این فروشگاه ها است. در سیستم معاملاتی کلی باش، هست

وی گفت: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کوم به صورت مستمر توسط مسئولان دستگاه های اجرایی متولی رصد می شود و اقدامات لازم برای تسهیل دسترسی مردم به این کالاها و همچنین نظارت بر بازار استان انجام می شود. با هرگونه تخلف برخورد کنید. فرصت تشدید شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کوم در حوزه آرد که موضوع اصلی امروز است، با بیان اینکه مشکلی برای تامین گندم و آرد اتحادیه ها وجود ندارد، گفت: در حال حاضر 30 درصد ظرفیت 5 آرد است. کارخانه های استان قم فعال هستند و تیم های نظارتی باید به صورت مستمر نظارت داشته باشند و در صورت تخلف با این کارخانه ها برخورد کنند. زیرا با تأمین نان مردم هیچ گناهکار و سودجوی قابل بخشش نیست.

وی با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین گندم و واحدهای آرد وجود ندارد، افزود: تجربه خوبی در استان در زمینه مدیریت توزیع گوشت مرغ داریم و می توانیم از این تجربه و همچنین فناوری های روز برای تامین آرد و آرد استفاده کنیم. نان.”
همچنین بررسی میدانی خبرنگار ما حاکی از وضعیت مطلوب بازار در کوم است و کمبود کالا در بازار و مغازه های کوم وجود ندارد و شاید دغدغه اصلی مردم عدم نظارت کافی بر فروش مجدد و یا انباشت برخی باشد. کالا .

یکی از فروشندگان خواربارفروشی قم به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه با وجود اعلام افزایش قیمت ماکارونی، شاهد هجوم مردم برای خرید نبودیم و همچنان در قفسه فروشگاه ما ماکارونی وجود دارد. اما دلیل نیمه پر شدن قفسه ماکارونی این است که پس از اعلام قیمت، کارخانه های جدید کالای جدیدی عرضه نکردند.

مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، کدورت قیمت و غیره سریعا گزارش دهند. بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با اتصال به سامانه 124.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید