واحدهای ثبت نامی جدید در سه شهرستان استان هرمزگان ایجاد می شود


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892709

بابایی در سفر به استان هرمزگان از راه اندازی واحد ثبت احوال در شهرستان های بندرخمیر، سیریک و بشاگرد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حسن بابایی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تاکنون جلسات مختلفی در سفر به هرمزگان برگزار شده و علاوه بر دیدار با نماینده ولی قانونی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ولایت و اشتراک در جلسات شورای عدلی و قضایی، شورای حفظ حقوق وزارت مالیه و شورای اداری با روسای ادارات ثبت احوال و امور مربوطه، از ریاست عمومی ثبت اسناد و املاک بازدید بعمل آمد. و ادارات ثبت اسناد و املاک استانی و مصوبات نواحی مختلف و امور مختلف مربوط به حوزه ثبت املاک و اسناد در استان رسیدگی شد.

حسن بابایی گفت: اقدامات استان هرمزگان در حوزه ثبت واحدها و کارهای انجام شده در کاداستر منابع طبیعی خوشبختانه رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در زمینه ثبت اراضی کشاورزی در استان هرمزگان انجام شده که در نتیجه آن شاهد خط کشی 30 درصد اراضی کشاورزی و بر اساس برنامه های اجرا شده و دستورات ویژه رئیس جمهور هستیم. قاضی استان هرمزگان و تعیین قاضی ویژه در این خصوص، امیدواریم در پایان سال جاری استان هرمزگان به عنوان اولین استان تکمیل کننده کاداستر اراضی کشاورزی کشور معرفی شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه در شهرستان های بندر همر، سیریک و بشاگرد واحد ثبتی وجود ندارد، مقرر شد واحد ثبتی جدیدی در این سه شهرستان احداث شود.

بابایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عملیات ساخت واحدهای ثبتی در شهرستان های رودان و بندر جاسک به پایان رسیده است، مقرر شد در اسرع وقت اعتبار ویژه ای برای تکمیل این پروژه های عمرانی اختصاص داده شود و شاهد افتتاح این واحدها باشیم. پروژه های ایام الله 22. بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: در مجموع عملکرد استان هرمزگان در زمینه ثبت اسناد و املاک رضایت بخش و رضایت بخش است و بر همین اساس از رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تشکر می کنم. دادستان بندرعباس هم به خوبی ارائه کردند و از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان حمایت خوبی کردند و امیدوارم اقدامات انجام شده در استان هرمزگان الگویی برای سایر استان ها در تشخیص لایه های مختلف از جمله کشاورزی شود.

قائم مقام قوه قضائیه در پایان تصریح کرد: در نتیجه این سفر مبلغ 140 میلیارد ریال به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان جهت تکمیل دو پروژه عمرانی و ساخت 3 پروژه جدید اختصاص یافت. واحدهای ثبت نام

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید