واحد کمکی سران عشایر اردوگاه شهید معماری در یاری صادقانه


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1822042

معاون اجرایی قرارگاه شهید معماری استان کرمان:

سلمان رجایی گفت: در ماه مبارک رمضان با همکاری سران عشایر با قرارگاه شهید معماری استان کرمان کمک های مومنانه انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلمان رجایی معاون استانداری کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در خصوص فعالیت های این قرارگاه گفت: قرارگاه شهید معماری زیر نظر قرارگاه قدس است که در بحث امنیت و سایر خدمات جنوب شرق فعال است.



جانشین قرارگاه شهید معمار درباره فعالیت های این قرارگاه افزود: با کمک اعضای قرارگاه نیازمندان را شناسایی و بر اساس نیازشان دسته بندی کردیم. برخی خانواده ها مشکل معیشتی و خوراکی دارند و برخی خانواده ها مجبور به پرداخت اجاره بها، جهیزیه و یا تخریب خانه خود هستند. علاوه بر این در ساخت و نصب خانه ها مشارکت داشتیم.

وی افزود: قرارگاه شهید معمار تصمیم گرفت کمک های مومنانه را در ماه مبارک رمضان آغاز کند. با توجه به ارتباط و همکاری نیروها در این منطقه، سران عشایر با ما همکاری می کنند تا در این ماه مبارک رمضان گوشه ای داشته باشیم.«محرومیت منطقه را کاهش دهید.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه شهید معمار شامل سه استان کرمان، سیستان بلوچستان و هرمزگان است، ادامه داد: با توجه به گستردگی این سه استان و محرومیت و نیاز مردم این مناطق ماه موثری است.

وی افزود: کمک‌های کوچک از طریق خیرین و سازمان‌ها به مردم مناطق فقیرنشین می‌رسد، اما من به این نتیجه رسیده‌ام که از ظرفیت سران قبایل، بزرگان هر منطقه اردوگاه محور، با توجه به دارایی خود، با یکدیگر همکاری و شناسایی کنند. مناطق محروم «بیایید در این ماه مشکلات را حل کنیم.

رجایی تصریح کرد: خوشبختانه این کمک از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد و کار از شهرستان ریگان برای اولین بار با حضور طایفه هاشم زهی و خانواده شهید هاشم زهی آغاز شد. ادارات امداد و غذا به ارزش حدود یک میلیارد تومان. کمک واقعی همراه با دستگاه تنفس، کیت دندانپزشکی و پذیرایی از نیازمندان بر سر سفره افطار انجام شد.

وی گفت: قرارگاه شهید معمار نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان بیشتر فعالیت های خود را در قالب تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند انجام می دهد. با توجه به ایام و مناسبت های آینده این مزایا ادامه خواهد داشت.

وی با ابراز امیدواری از تداوم این اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه سایر عشایر در مناطق مختلف اردوگاه شهید معمار تا پایان ماه مبارک رمضان افزود: خدمات موثری برای رفع مشکلات معیشتی مردم داشته باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید