والیبال جام واگنر پایان شاگردان عطایی با پیروزی مقابل آرژانتین


ساعت: 22:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891315

تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین دیدار خود در رقابت های جام واگنر مقابل آرژانتین به برتری دست یافت تا پس از برگزاری 17 ست تدارکاتی در این کشور، سرانجام برای حضور در مسابقات جهانی آماده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کند، از ساعت 18:30 امروز (شنبه 8 مردادماه) سومین دیدار خود در جام واگنر را به مصاف تیم ملی آرژانتین خواهد برد. ). . به وقت تهران دارنده مدال برنز المپیک و اولین حریفش در مسابقات جهانی.

تیم والیبال مردان ایران در این دیدار با امتیازهای 25 بر 21، 22 بر 25، 19 بر 25، 25 بر 22 و 15 بر 13 آرژانتین را شکست داد تا اولین پیروزی خود در جام واگنر را به دست آورد. بهتر است به اسلوونی و جام جهانی برویم.

بهروز عطایی از ترکیب جواد کریمی، صابر کاظمی، محمدجواد موانی نژاد، امیرحسین اسنفدیار، امیرحسین توخته، مهدی جلوه و محمدرضا موذن برای آغاز این مسابقات که به میزبانی شهر کراکوف برگزار شد، استفاده کرد.

فارغ التحصیلان عطایی در ابتدای مسابقه با ترکیبی متفاوت شروع به خوبی کردند. بازی تا اواسط ست اول با دقت دنبال می شد تا اینکه در نهایت ملی پوشان کشورمان موفق شدند با نتیجه 25 بر 21 از سد حریف خود بگذرند.

ترکیب ایران برای شروع ست دوم تغییری نکرد. در اواسط ست دوم محمد طاهر وادی جایگزین جواد کریمی شد و در نهایت آرژانتین موفق شد با نتیجه 25 بر 22 پیروز شود. از ابتدای ست سوم وادی در ترکیب ایران قرار گرفت اما باز هم آرژانتینی ها موفق شدند با توپ های مناسب در پشت زمین و البته با بهره گیری از اشتباهات تیم ایران حمله کنند و با برتری پیروز شوند. با نتیجه 25 بر 19 بازی به ست چهارم کشیده شد.

با شروع ست چهارم، شهروز همایونفرمانش و مرتضی شریفی به عنوان دو دریافت کننده اصلی این تیم قرار گرفتند. وادی و صابر کاظمی پاسور بودند و قطر پاسور بود. در این ست تیم ایران با نتیجه 25 بر 22 آرژانتین را شکست داد تا جدال دو تیم تا ست پنجم ادامه داشت.

شاگردان بهروز عطایی در ست پنجم با نمایشی دلنشین 15 بر 13 حریف آمریکای جنوبی خود را شکست دادند و 3 بر 2 پیروز شدند.

رقابت های جام واگنر امروز با دیدار لهستان و صربستان به پایان می رسد. ملی پوشان کشورمان در اولین دیدار خود با نتیجه 3 بر صفر مغلوب لهستان شدند و آرژانتین موفق شد از سد صربستان بگذرد.

دانش آموختگان آتای در مرحله دوم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب صربستان شدند و لهستان با نتیجه 3 بر صفر از سد آرژانتین گذشت. بدین ترتیب لهستانی ها قبل از بازی سوم تصمیم گرفتند جام واگنر را ببرند.

میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد منانی نژاد، علی اصغر مقدار، امیرحسین توته، مهدی جلوه، شهروز همایونفرمانش، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدرضا موذن، محمدرضا موذن و محمدرضا موذن هستند. بازیکنان شرکت کننده تیم ایران در جام واگنر حضور داشتند.

هدایت تیم ملی والیبال ایران را بهروز عطایی به عنوان سرمربی و اکبر محمدی (سرمربی)، علیرضا طلوکیان، عظیم جزیده و احمد لاهوتی (مربی)، حسین خوریانی (آنالیزور)، رضا کلی پور (درمانگر) و یاناس (بدنساز) بر عهده دارند. مربی) دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات حضور داشتند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم از ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین از 27 تا 29 مردادماه برگزار شد. شاگردان آتاج صبح فردا لهستان را به مقصد اسلوونی ترک می کنند تا خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنند.

به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران در 17 سری مسابقات در کراکوف لهستان به مصاف تیم های اوکراین (دوستانه)، لهستان، صربستان و آرژانتین (جام واگنر) رفت تا خود را برای حضور در جام جهانی مردان آماده کند.

دیدگاهتان را بنویسید