واکسن باعث بیماری عروق کرونر قلب و مرگ می شود! / لزوم تشدید واکنش های منفی به مخالفان واکسن

ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785165

دستیابی به 100 میلیون دوز واکسن دستاورد بزرگی است، اما هنوز تا ریشه کن کردن تاج راه درازی در پیش است، اما مشکل اینجاست که واکسیناسیون علیه واکسن با هزینه نابودی سالمندان و هموطنان بی گناه تمام می شود و باید اقدام منفی صورت گیرد. گرفته شده.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افزایش سواد تحصیلی در جامعه و کسب علوم مختلف توسط مردان و زنان ایرانی در دهه های اخیر این امید را در دل عاشقان و دلسوزان کشور ایجاد کرده است که سرانجام باید احساس وظیفه و ایفای مسئولیت های اجتماعی به عنوان نتیجه تحصیلات عالی تحصیل هموطنان. در حل بحران ها و مشکلات اجتماعی موثر خواهد بود.

متأسفانه در بسیاری از موارد دقیقاً برعکس بوده و این وضعیت به دلیل ادعای تحصیلکردگانی که گاه کلاه دانای کل بر سر می گذارند و نظر کارشناسان و متخصصان دیگر رشته ها را نمی پذیرند، قابل تغییر است.

اما در گذشته بی سوادی مردم این مزیت را داشت که حداقل بی ادعا بوده و هر نیازی را بنا به تصمیم علمای محل سکونت خود می پذیرفتند و با حکومتی که از مراجع عظام و دانشمندان بزرگ دریافت می کردند، در خدمت بودند. خط مقدم هر منطقه ; حتی اگر حقیقت یک سوال را به درستی درک نکرده باشند.

اما برخی از فرهیختگان امروزی که بنده خدا نیستند و همیشه بر خلاف جریان شنا می کنند و توهم توطئه دارند، به جای مشورت با کارشناسان، دانشمندان و کارشناسان، به اینترنت و شبکه های اجتماعی بی اعتماد روی می آورند. این بر این فرض است که نظرات با آنچه خرد جمعی تعیین کرده است در تضاد است.

نمونه آن نهضت واکسیناسیون است که در ماه های اخیر بارها توسط متخصصان پزشکی و آزمایشگاهی توصیه شده است که تنها راه ریشه کنی بیماری عروق کرونر باشد. اما این گفته و تکلیف به گوش گروه مورد بحث نرسید و مدعی شد که همه چیز معلوم است و کار نمی کند.

df27894f cc96 445e a633 9036d5ba97f7 خبر خاکستری

اما از آنجایی که بقایای واکسیناسیون باید به سرعت توزیع می شد تا خطرات پیک ششم کاهش یابد، توصیه به تزریق واکسن از هر اپلیکیشنی در جامعه ما که برای مخاطب مورد اعتماد چهره و حرفی دارد، بارها تکرار شد. ; اما در نهایت میخ آهنی در سنگ نرفت.

اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم، هفتمین قرائت تاج هفتم، یعنی. عرضه و واردات واکسن در کشور به سرعت افزایش یافت. این یک موفقیت بزرگ در مبارزه با تاج بود.

اما جمعیت معذرت خواه در را باز کردند و عذرخواهی کردند و تا دیروز که هشتگ خرید واکسن به میان آمد، در ترند بودند و هیچ شعاری در کار نبود و کمبود داشت.

با این حال، هر روز که می گذرد دما کمتر می شود و بیماری هایی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا و سایر بیماری های عفونی مخصوص فصول سرد سال افزایش می یابد. اما جمعیت خوابیده و چاق هنوز واکسینه نشده اند.

به جرات می توان گفت که مقصر اصلی بسیاری از بیماری ها و مرگ و میرهای امروزی که باید هر روز با واکسیناسیون کاهش می یافت اما در وضعیت نامحسوسی قرار دارند را می توان به گردن این افراد انداخت.

bdfe1b27 598f 4f75 80d9 96d63b344138 خبر خاکستری

چرا که آمار ملی واکسیناسیون با وجود بیش از 100 میلیون دوز، هنوز آمار خوبی نیست و باید با تزریق حداقل 80 درصد از کل جمعیت محقق شود. 80 درصد از هموطنانی که حداقل دو نوبت واکسن کراون دریافت کرده اند. بنابراین تا رسیدن به چنین رقم و چنین وضعیتی راه نسبتا طولانی وجود دارد. البته راه در آخرین مرحله و پس از رفع تمامی مشکلات از جمله تامین واکسن، لاجیتسک و واردات. توزیع، تزریق و غیره در آخرین مرحله باقی مانده اند.

به نظر می رسد عده ای از افراد ضد واکسن قصد دارند در نتیجه شیوع این بیماری جان خود را از دست بدهند، اما با این اقدام غیرانسانی ثابت کنند که دولت سیزدهم و همچنین دولت گذشته روحانی از انجام کارها ناتوان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید