واکنش اصلی حمله سایبری به سیستم سوخت

واکنش اصلی حمله سایبری به سیستم سوخت

روز جدید : سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر لزوم هدف گذاری، پیشگیری و تجهیز در برابر حملات سایبری افزود: برخی قصد دارند با ایجاد اغتشاشات و اخلال در زندگی مردم، مردم را عصبانی کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم پیش بینی، پیشگیری و تجهیز در برابر حملات سایبری گفت: برخی با ایجاد آشوب و اغتشاش در زندگی خود می خواهند مردم را عصبانی کنند.

سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به حمله سایبری روز گذشته به سامانه پمپ بنزین کشور گفت: هدف از این اقدام ایجاد اختلال در زندگی مردم بود تا بتوانند به اهداف مشخص خود برسند.

رئیس جمهور افزود: در این حمله سایبری نه تنها مسئولان دچار سردرگمی نشدند، بلکه بلافاصله با شرایط برخورد کردند و مردم نیز آگاهی خود را نسبت به این معضل نشان دادند و اجازه سوء استفاده و استفاده از فرصت را ندادند.

رئیسی اطلاع رسانی به موقع رسانه ملی را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: از همراهی و همکاری مردم صمیمانه قدردانی می کنیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: متقابلاً وزارت نفت باید برای جبران تبعات وقفه اقدام کند تا حق مردم ضایع نشود.

رئیسی تاکید کرد: باید در حوزه جنگ سایبری آمادگی جدی داشته باشیم و دستگاه های ذیربط با تقسیم کار درست اجازه ندهند دشمن اهداف شوم خود را در این حوزه دنبال کند و در روند زندگی مردم مشکل ایجاد کند. “

رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت و اولویت ارائه خدمات و رفع مشکلات مردم گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که هرکس ایرانی است و در این کشور زندگی می کند از هر مذهب، قومیت و نژاد حق با اوست و ما هم حق داریم. نیز موظف به خدمت به آنها هستند، لذا نگاه و رویکرد مسئولان باید خدمت به همه اقشار و مردم باشد.

رئیسی همچنین با اشاره به گفتگو با دانشجویان و ابراز نگرانی برخی از آنان از وضعیت خوابگاه های دانشجویی، وزرای علوم و بهداشت را موظف به انجام اقدامات لازم برای تجهیز تعمیرات و رفع مشکلات خوابگاه های متاهلین کرد. و دانش آموزان مجرد . .

دیدگاهتان را بنویسید