واکنش تند درویش به حضور استقلالی در باشگاه پرسپولیس

واکنش تند درویش به حضور استقلالی در باشگاه پرسپولیس

یکی از بهترین و تاثیرگذارترین مدیران منتخب حمید سجادی در ورزش ایران، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است. مدیری که به عنوان یکی از هواداران پرسپولیس توانست مشکلات ریز و درشت را به خوبی در این باشگاه پشت سر بگذارد و در نهایت پرسپولیس را به قهرمانی برساند.

درویش در ادوار مختلف باشگاه پرسپولیس صحبت کرد که متن کامل آن را در زیر می خوانید:

قبل از اینکه مدیرعامل پرسپولیس بشی طرفدار پرسپولیس بودی، قهرمانی در این فصل چقدر برایت جذاب بود؟

برای ما در پرسپولیس قهرمانی همیشه عالی است، واقعاً ربطی به پست و مقام ندارد. من همیشه از قهرمانی پرسپولیس لذت برده ام و امسال با حضور در کنار باشگاه و تیم، این قهرمانی بیشتر ماندگار شده است. واقعا از همه چیز خسته شده بودیم.

واضح است که شما روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید!

بله واقعا سختی کشیدم در این مدت حرف های تند، تهمت ها و… شنیدم اما گوش نکردم و فقط دنبال این بودم که کار پرسپولیس انجام شود. خدا را شکر آبروی ما را ممدالله و ائمه حفظ کردند و پرسپولیس هم قهرمان شد.

قهرمان شدن به عنوان یک هوادار احساس بهتری بود یا به عنوان یک مدیر؟

واقعا مثل یک هوادار وقتی فقط یک مدیر هستید، می توانید در لحظه خوشحال باشید و سپس باید به دنبال چیزهایی باشید، اما وقتی طرفدار هستید، قهرمانی را از دست می دهید.

دیروز اعلام شد که باشگاه پرسپولیس توانسته مجوز حرفه ای بگیرد. آیا شما هم در مورد آن صحبت می کنید؟

خدا را شکر این اتفاق دیروز توسط فدراسیون فوتبال و کمیسیون صدور مجوزهای حرفه ای رخ داد. البته ارباب های زیادی تلاش کردند و دارند می خواهند پرسپولیس را از رسیدن به این هدف باز دارند، اما یادمان باشد دست خدا بالای همه دست هاست.

در دوره ای که شما هدایت باشگاه پرسپولیس را برعهده داشتید، شایعاتی مبنی بر اختلاف نظر شما با یحیی گل محمدی شنیده می شد و حتی در زمان اعتصاب نیز این شایعات به اوج خود رسید. آیا شما این را تایید می کنید؟

به هر حال من حتی یک مورد هم با یحیی اختلاف نداشتم. اگر کسی را قبول نکنم با او کار نمی کنم اما با یحیی مشکلی نداشتم و اتفاقاً خیلی با هم کنار آمدیم. در طول اعتصاب هیچ شکایتی وجود نداشت. یک جایی اگر نظراتمان هماهنگ نبود، به یحیی زنگ می زدم، صحبت می کردیم و مشکلات حل می شد. یحیی یک بار هم با حرف من مخالفت نکرد و خیلی حرفه ای بود.

به مشکلات و موانع کار اشاره کردید، می توانید مثال بزنید؟

مثال ها زیاد است، مشکل این است که هر چیز کوچکی را بزرگ می کنند تا به پرسپولیس ضربه بزنند. مثلا ماجرای عکس منتشر شده از ملاقات ما با کارمندان. درست است که انتشار این عکس درست نبود، اما به ما حاشیه دادند چون چیز دیگری برای عکاسی از ما نبود. البته ما به این چیزها عادت کرده ایم.

آخرین وضعیت ورزشگاه شهید کاظمی کجا بود؟ بدیهی است که می خواهید یک زمین تمرین به کاظمی اضافه کنید.

برای اجرای این طرح بعد از اتمام جام حذفی به امید خدا صحبت خواهیم کرد. در صورت امکان می خواهم زمین دومی را در ورزشگاه شهید کاظمی بسازم تا پرسپولیس از این نظر مشکلی نداشته باشد.

در چند روز اخیر شایعه شده بود فردی به نام محمودرضا بابایی که در استقلال فعالیت زیادی دارد توسط نزدیکان شما به باشگاه پرسپولیس متصل شده است. آیا این درست است؟

این یکی از آن شایعات مسخره است. بابایی و برادرش 20 سال است که با هم دوست هستند و با هم سفر می کنیم اما این ربطی به پرسپولیس ندارد. استقلالی برای پرسپولیس پیدا نشده و فقط یک مشت شایعات توخالی است.

موضوع روز پرسپولیس میزبانی از دیدار نیمه نهایی جام حذفی با حضور هواداران در ورزشگاه پاس کوامین بدون تماشاگر است. وارد این تاپیک نشدی؟

در واقع باشگاه پرسپولیس و ما هیچ نقشی در این موضوع نداشتیم و می دانیم که باید از مصوبات تبعیت کنیم. سعی می کنیم در صورت امکان حدود هزار هوادار پرسپولیس را به ورزشگاه بیاوریم اما در صورت عدم امکان از هوادارانمان می خواهم به هیچ عنوان به ورزشگاه نزدیک نشوند زیرا امکان ورود وجود ندارد و فقط اکباتان ها نگران هستند. کافی است از تلویزیون به ما انرژی مثبت بدهد.

از تمدید قرارداد بازیکنان در لیست خرید و فروش پرسپولیس خبری نیست؟

این مسائل کاملاً به کادر فنی مربوط می شود و مطمئناً بعد از اتمام کارمان در جام حذفی با این موضوع برخورد خواهیم کرد، اما در حال حاضر تنها چیزی که به آن اهمیت می دهیم جام حذفی است.

شایعاتی مبنی بر پیشنهاد یک تیم عربستانی برای محمد عمری شنیده می شود، آیا این پیشنهاد صحت دارد؟

این اخبار سایبری است و هیچ چیز رسمی نیست.

افزایش سهمیه بازیکنان خارجی چطور؟ آیا با این طرح موافقید؟

در این صورت اکثریت کادر فنی ما باید پاسخگو باشند اما اگر بازیکنی بخواهند سعی می کنیم مثل قبل او را بیاوریم.

آیا توانستید درخواست باشگاه پرسپولیس در خصوص تبلیغات محیطی را از سازمان لیگ دریافت کنید؟

بعد از پایان لیگ قرار گذاشتیم که در این باره با دوستان جلسه ای داشته باشیم. البته از بخشی که دست خودمان بود انتقاد کرده ایم.

اخبار پیرامون وضعیت مالکیت باشگاه چیست؟

این موضوع باید هر چه زودتر روشن شود. اگر باشگاه به ما بیاید، می توانیم به همراه کل ساختمان درآمدزایی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید