واکنش حماس به گزارش رژیم صهیونیستی از قتل شیرین ابواکله

بر اساس این گزارش، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد: گزارش ارتش رژیم صهیونیستی درباره شهادت شیرین ابواکلا روزنامه نگار فلسطینی تلاشی جدید برای دوری از مسئولیت کامل جنایت ترور است.

سخنگوی حماس در پیامی در توئیتر نوشت: کشتن ابوعکلا جنایتی تمام عیار است که رژیم اشغالگر باید پاسخگوی آن باشد و همه شواهد حاکی از این واقعیت است که این اقدام توسط این رژیم انجام شده است.

خانواده شیرین ابوعقل روزنامه نگار الجزیره که توسط نظامیان صهیونیست به هلاکت رسید، نتایج تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه وی به اشتباه توسط نظامیان این رژیم هدف گلوله قرار گرفته است را رد کردند و تاکید کردند که باید تحقیقات انجام شود. به طور کامل توسط دادگاه کیفری بین المللی.

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در جدیدترین مواضع خود در قبال کشته شدن شیرین ابواکلا، خبرنگار شبکه الجزیره، اعتراف کرد که وی به اشتباه توسط سربازان این رژیم مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و دادستانی نظامی هیچ تناقضی که مستلزم تحقیقات جنایی در مورد آن باشد، نیافت. کشتن ابواکله ، مشاهده نشده است.

شیرین ابواکله که از خبرنگاران باسابقه شبکه عربی الجزیره بود، خردادماه هنگام پوشش خبری حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین کشته شد.

شهادت این روزنامه نگار فلسطینی با موج گسترده ای از محکومیت ها در جهان مواجه شد و حتی منابع خبری سازمان ملل و آمریکا مانند نیویورک تایمز و واشنگتن پست با استناد به شواهد قوی رژیم صهیونیستی را مسئول قتل این روزنامه نگار اعلام کردند. روزنامه نگار و تاکید کرد که این تیراندازی سربازان صهیونیست شهید می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید