واکنش ستاره استقلالی به غیبتش در اردوی تیم ملی

واکنش ستاره استقلالی به غیبتش در اردوی تیم ملی

پس از پیروزی دو بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل تهران هوادار در هفته هفتم لیگ برتر، امید نورافکن گفت: در دو سه بازی قبلی نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. فشار. بازی امروز خارج از خانه بود اما قبل از بازی هفته آینده با پرسپولیس به شدت به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم. حالا سپاهان حال خوبی دارد و انتظار شکست این تیم را در هفته آینده در دیدار با پرسپولیس داریم.

او درباره گلش به هواداران توضیح داد: هدف من یک کار تیمی بود. گاهی اوقات عملکرد ما راضی کننده نبود اما امروز نسبتا خوب بود.

مدافع هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این سوال که چرا زردپوسان برخلاف ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکرد، یادآور شد: ما مربی ای داریم که در سطح اول دنیا کار کرده است. او مربی و سرمربی بود. زمان می برد تا من و افرادی مثل من در تیم متوجه سیستم و نحوه کار او شویم. اگر سیستم او را در کار بفهمیم، مطمئنم مورایس می تواند امسال یا سال آینده سپاهان را به قهرمانی برساند.

نورافکن در خصوص غیبت خود و رامین رضایان در اردوی تیم ملی فوتبال اتریش گفت: آرزوی هر بازیکنی این است که در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد و تلاش کند. در دیدار با اروگوئه و سنگال همه دیدند که همه خوب بازی کردند. حضور کادر فنی جدید نشان داد که می توانیم تیم های بزرگ را هل بدهیم و امتیاز بگیریم. این نتایج ما را امیدوار کرد. اگر در تیم ملی باشم 100 درصد از خودم را می دهم و اگر در تیم نباشم به عنوان یک هوادار بهترین نتایج را آرزو می کنم. من و رامین رضایان سه چهار روز منتظر بودیم تا ویزا صادر شود اما نشد. ویزا سه روز قبل از بازی سنگال آماده شد، اما سرمربی تیم گفت که پیوستن به ما حرفه ای نیست. امیدوارم در اردوهای بعدی هم حضور داشته باشیم.

او درباره تقسیم شادی گلش با خوزه مورایس پس از گلزنی به هواداران گفت: شخصا باید بگویم که او 100 درصد تلاشش را می کند. دست به دست هم خواهیم داد تا به نتیجه خوبی برای سپاهان برسیم. اصلا خوشحال نبودم و خودم پیش سرمربی رفتم.

دیدگاهتان را بنویسید