واکنش سراج به میدان های VAR: لعنت بر اسرائیل!

ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779088

برگزاری جلسه هیئت مدیره فدراسیون فوتبال با حضور اعضا

واکنش یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال به حواشی قرارداد با VAR.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون فوتبال، جلسه هیات مدیره فدراسیون فوتبال امروز در اردوی تیم های ملی با حضور اعضا برگزار می شود.

این نشست تاکنون با حضور شهره موسوی، حیدر بهاروند، بهرام رضایان، هداد افشاریان، مهرداد سراج و احسان اصولی برگزار شده است.

مهرداد سراج یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره جلسه هیات رئیسه و مصوبات آن گفت: در جلسه امروز دستور کارها و مصوبات مختلفی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب دبیرکل جدید در دستور کار است یا خیر، پاسخ داد: بله، انتخاب دبیرکل جدید در دستور کار است.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال با یک شرکت اسرائیلی قرارداد بسته است، گفت: اسرائیل؟! نفرین اسرائیل اگر اینطور باشد جای تاسف است و باید بیشتر مراقب باشیم.

سراج با بیان اینکه به نظر می رسد مجلس بر این موضوع اصرار دارد و موضوع را پیگیری می کند، تاکید کرد: بله مجلس و همه باید اصرار داشته باشند که این اتفاقات رخ ندهد.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال دیگری درباره حاشیه سازی برای رئیس این فدراسیون «کوبان علم» گفت: نمی دانم!

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید