من هنوز ناراحتم که عبدولی طلا نگرفت / هیچی، اما طلای المپیک لعنت به!


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889218

اولویت خوزستان در المپیک 2024 باید طلای المپیک باشد.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: به نظر من همه ورزش ها به جز طلای المپیک مزخرف است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه جلسه انتخابات هیئت خوزستان گفت: اگر نه تنها در خوزستان بلکه در بسیاری از شهرها این ورزش پیشرفت نمی کند، مردم به خاطر من می گویند. من خودم از آقای جمالپور خواستم از خدمه بیایند بیرون. اگر کسی دنبال من بیاید و بخواهد رئیس شود، قبول نمی کنم و خود من هرگز از طرف کسی منصوب نشده ام. من می گویم حزب باید آنقدر قوی باشد که دنبال کند نه اینکه انتخاب کند و من یکی هستم. من به کسی اجازه لابی کردن را نمی دهم.

وی در ادامه خطاب به یکی از مدیران کشتی خوزستان گفت: جامعه کشتی گلایه زیادی دارد اما اینکه فردی 20 سال سرپرست تیم کشتی بوده و قهرمان جهان نشده است مشکل است. هر کسی که فعال نیست باید تحریم شود و ما هیچ تعارفی نداریم. امروز جایگزین سرپرست تیم کشتی کشور می شوم چون او خسته است. جمالپور باید در خوزستان هم همین کار را بکند.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: اینکه ما قهرمان نمی شویم مشکل تشک نیست، مشکل مربی است و باید مربی بسازید. همچنین در خوزستان همه باید به جمالپور کمک کنند و او طوری کار کند که دیگر به آنها ممتاز نگویند. همه در خوزستان باید با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان هماهنگی کنند و بنی تمیم اینجا شمشیر دولبه است و مدیرکلی است که مبارزه را می فهمد و منحرف نمی شود. از جامعه کشتی می خواهم از کار آقای بنی تمیم حمایت کنند. از روزی که آمده به ما کمک می کند.

وی با بیان اینکه در تمام رده های سنی تیم ملی که اعزام می کنیم باید یک مربی از خوزستان او را همراهی کند، ادامه داد: اما اگر مربی دانش آموز نباشد نمی گذارم تیم را همراهی کند. هر مربی که با هیئت و مدیر کل ورزش خوزستان هماهنگ باشد با تیم ملی خواهد بود وگرنه خیر. علاوه بر این مربی حق ندارد در انتخاب جلسه تیم دخالت کند تا بگوید رئیس تیم کی خواهد بود.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین با انتقاد از شریعتی استاندار سابق خوزستان در خصوص میزبانی استان در جام جهانی کشتی گفت: ایشان در این مسابقات دروغ و تهمت های زیادی به من زد و در آن زمان یک میلیارد تومان در جام جهانی کشتی ریختم. اکانت خوزستان بدون پول. خوزستان اوایل خیلی اذیتم کرد اما امروز برای برگزاری این جلسه به اینجا آمدم چون بنی تمیم برادر من است. برای المپیک 2024 خوزستان باید با طلای المپیک در اولویت باشد. چرا خوزستان طلا نمی گیرد؟ و من واقعا از این بابت ناراحتم. به نظر من خوزستان باید دو یا سه مدال را هدف بگیرد تا حداقل به یک طلا برسد. اینکه خوزستان در تیم ملی بزرگسالان کشتی گیر ملی پوش دارد، مشکل است و باید به مربیانی که در تیم ملی بزرگسالان کشتی گیر دارند، اعتبار داد. به نظر من ورزش همه چیز است جز طلای المپیک.

منشی تصریح کرد: به نظر من عبدولی باید طلای المپیک را می گرفت و مایه شرمندگی بود و من هم از این بابت ناراحتم. به هر حال من از آقای جمالپور می خواهم از تمام ظرفیت استان استفاده کند و هرکس صادقانه کار کند، کار برایش هست و همه باید در کشتی با هم کار کنند. ضمناً در صورت عدم استفاده از ظرفیت آقای کجباف دبیر سابق تیم در کشتی خوزستان به دلیل علاقه به کشتی به فدراسیون کشتی اعزام می شود. پس اگر می خواهید قهرمان المپیک شوید باید از ظرفیت همه استفاده کنید. حتی سید عبدولی هم می تواند بیاید و کمک کند.

وی با بیان اینکه مبلغ 100 میلیون تومان به تیم کشتی خوزستان کمک می شود و تا پایان سال مجددا کمک مالی خواهیم داشت، گفت: از سال آینده دست ما برای کمک به تیم ها بازتر خواهد بود. تیم های کشتی استان ها به خصوص خوزستان برای من مهم هستند و سه سال دیگر اولین جلسه برای انتخاب سرپرست تیم است و من به تنهایی می آیم. خوزستان نیاز به طلای المپیک دارد و نبود این مدال نقطه ضعف خوزستان در مبارزه است.

دیدگاهتان را بنویسید