واکنش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به حکم کنعانی ها

واکنش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به حکم کنعانی ها

حسین فرکی درباره تصمیم کمیسیون اخلاق و محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان از دو بازی ملی گفت: هر انسانی ممکن است اشتباه کند. اگر یک فرد معمولی اشتباه بزرگتر از این را مرتکب شود، شاید خیلی ها توجهی نکنند، اما در مورد یک ورزشکار ملی همه چیز فرق می کند. در چنین مواقعی قطعاً انسان بیشترین آسیب را می بیند، اما کنعانیان باید خدا را به خاطر این فرمان شکر کنند. حتی اگر حکم سنگین تری هم داده بودند، این بازیکن می توانست لطمه بیشتری بخورد، اما مهم این است که هر فردی از اشتباهی که می کند تجربه کسب کند و حرف های افکار عمومی را رعایت کند.

سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به قهرمانی این تیم در سوپرجام خاطرنشان کرد: این قهرمانی را به تیم فولاد و خوزستانی ها به ویژه هواداران فولاد تبریک می گویم. من با آنها زندگی کردم و می دانم که چقدر خوشحال هستند. معتقدم باشگاهی مثل فولاد با این ساختار و استعدادهای جنوب باید همیشه در اوج باشد و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت های این باشگاه باشیم. همه فوتبالدوستان ایران توقع فوتبال خوزستان را دارند چرا که این استان همیشه بازیکنان بسیار خوبی را به فوتبال ایران عرضه کرده است.

فرکی گفت: جواد نکونام در یکی از مصاحبه های اخیر خود گفت در مقطعی از اردوی تیم ملی، حسین فرکی سرمربی وقت تیم ملی از او خواسته تا تمرینات میروسلاو بلاژویچ را ضبط کند. چه کسانی شاگردان ما بودند و همه عزیزان جواد نکونام در دوران بازیگری خود بسیار موفق بود و در دوران مربیگری نیز این موفقیت را ادامه خواهد داد. او یکی از مربیان موفق فوتبال ایران است.

وی در پاسخ به این سوال که کدام تیم از استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ خواهد داشت، گفت: هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم. به نظرم شانس هر سه تیم تقریبا برابر است. باید دید کدام یک بهتر عمل می کند و حاشیه ها را بهتر کنترل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید