واکنش سرمربی سپاهان اصفهان به اختلاف در این باشگاه قبل از بازی با پرسپولیس

واکنش سرمربی سپاهان اصفهان به اختلاف در این باشگاه قبل از بازی با پرسپولیس

رضا فتاحی در خصوص شرایط سپاهان قبل از دیدار مهم مقابل پرسپولیس گفت: پس از دیدار با پیکان تدارکات را برای این دیدار آغاز کردیم. بازیکنان در شرایط خوبی به سر می برند و زیر نظر ستاد خود را برای دیدار این هفته آماده می کنند.

فتاحی گفت: مقابل گلگوتا در صحنه آفساید گل اول را زدند و صددرصد پنالتی ما را محقق نکردند. در دیدار با ذوب آهن حیدری اشتباه بزرگی کرد و کرنر را پر نکرد. او هم به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد. با این حال، به جای بحث در وب سایت ها یا نوشتن بیانیه، ما به رویه اخلاقی خود ادامه دادیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: با سازمان لیگ و کمیسیون داوران مکاتبه کردیم اما پاسخی دریافت نکردیم. این مشکلات می تواند ما را از روال عادی دور کند. نمی دانم چرا در بازی با پیکان گل رد شد. اگر اشتباه کرد اصلا اشتباه نبود، اگر آفساید بود که کمک داور پرچم را بلند نکرد. خیلی دلم می خواهد هداد افشاریان صدای ما را بشنود. این هفته بازی مهمی با پرسپولیس داریم و از آنها می خواهم که یک داور خوب و قوی برای این دیدار بگذارند تا حق ما ضایع نشود.

فتاحی درباره نگرانی هواداران از نتایج اخیر گفت: حق با آنهاست. آنها با این تیم زندگی می کنند، می خندند و گریه می کنند. با همه مشکلاتی که وجود دارد تنها دلخوشی اصفهانی ها تیم سپاهان است. تیم ما در مسابقات خوب بازی می کند اما توپ ها تبدیل به گل نمی شوند. آنها در بدشانسی سکه های فوتبال هستند. در بازی با استقلال بیشترین مالکیت توپ و 12 موقعیت گل را داشتیم. در هر بازی که گل نمی زدیم، دروازه بان حریف بهترین بازیکن زمین می شد.

وی افزود: مقابل پیکان کرمانشاهی، بازی قبلی حسینی، بازی با گل گهر فروزان و… مطمئنم این بدشانسی روزی تمام می شود. هواداران مطمئن باشند کادرفنی و محرم نویدکیا به صورت شبانه روزی کار می کنند. بازیکنان ما افتخار و اشتیاق دارند و در زمین بهترین عملکرد خود را می دهند. از هیئت مدیره و مدیر اجرایی باشگاه برای حمایت از تیم تشکر می کنم. اما با این اشتباهات فاحش قضاوت چه باید کرد؟ البته خطای داوری برای همه تیم ها وجود دارد و باید تصوری اساسی از مشکل داشته باشند. به ما هم گفته بودند که در مورد VAR صحبت نکنیم، چون ممکن است یک سال و نیم دیگر وارد فوتبال ما نشود.

فتاحی با بیان اینکه گفته می شود بین محرم نویدکی و سرپرستی باشگاه سپاهان اختلافاتی وجود دارد، گفت: هیچ تفاوتی بین مدیریت باشگاه و کادرفنی یا محرم نویدکی وجود ندارد و نخواهد بود. همه عوامل باشگاه برای موفقیت سپاهان دست به دست هم می دهند و هیچ تفاوتی وجود ندارد. مجموعه خوب و یکدستی داریم که می خواهند برای آن حاشیه ایجاد کنند. همه این حرفه ها شایعه است.

وی در خصوص بحث داغ مجوز حرفه ای و اینکه آیا به سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به صورت سهمیه مستقیم ابلاغ شده است، گفت: روی صحنه رفته ایم. ما سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داریم مستقیم یا غیر مستقیم فرقی نمی کند. ما کاری به شایعات نداریم. آمادگی حضور در این مسابقات را داریم تا در چند سال آینده به نتایج بسیار خوبی برسیم. ما هیچ انتقادی نداشتیم و هیچ اطلاعیه ای از فدراسیون فوتبال و AFC دریافت نکردیم.

سرپرست سپاهان درباره حرف ها و صحبت هایی که بعد از رای کمیته انضباطی در مورد گل گهر بازیکن گابنی مطرح شد و خیلی ها درباره کسب امتیاز در زمین صحبت کردند، گفت: ما همیشه تابع قوانین و مقررات هستیم. در سال 90 کنفدراسیون فوتبال آسیا برای رحمان احمدی کارت صادر کرد اما با اطلاع از محرومیت او 48 ساعت بازی را به 3 بر صفر رساندند. این شایعه که کارشناسان در تلویزیون صحبت می کنند و می گویند تیم های شهرستانی 3-0 را دوست دارند، صحت ندارد.

فتاحی تصریح کرد: اصلا انتظار نداشتم هوشنگ نصیرزاده این حرف ها را بزند. او خودش شهرنشین است. او در کاخ نیاوران تهران که موضعی علیه شهر دارد به دنیا نیامد. باشگاه سپاهان همیشه قوانین را رعایت می کند و هر رای کمیته انضباطی یا تجدیدنظر را می پذیریم.

وی با اشاره به دیدار سپاهان و پرسپولیس در نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: آن سال در ورزشگاه حضور داشتیم اما پرسپولیس حاضر به بازی نشد. گفتند قوانین یکی است و ما رعایت کردیم. بازی سه بر صفر بود. روز گذشته رضا جاودانی از حضور سپاهان در ورزشگاه خبر داد. آقایانی که بحث یکپارچگی جدول می کنند، روزی که بازی ما 3-0 تمام شد، سلامت جدول خراب نشد؟ آیا امسال این اتفاق افتاده است؟

سرمربی سپاهان افزود: سال گذشته کمیته انضباطی رای به محرومیت ما از بازی خانگی داد. شکایت پذیرفته شد و ما تابع بودیم. حدود 2 ماه پیش کارگروهی برای این بازی تشکیل دادیم. با تشکر از مدیرعامل و سرمربی آلومینیوم اراک که زمین را در اختیار ما گذاشتند و همچنین از رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی که واقعاً کمک کردند تا این مسابقه برگزار شود. برای این بازی تمام تلاش خود را می کنیم و نتیجه دست خداست. خدا به هواداران نتیجه خوبی بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید