شریفی: نبود پرسنل باشگاه در پرسپولیس باعث اختلاف / مجوز بازی با ایران می شود

زمان: 14:15
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776268

من از حمایت مالی فدراسیون فوتبال برای باشگاه پرسپولیس خودداری می کنم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: من شایعات مربوط به کمک مالی فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس را تکذیب می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسین شریفی ، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ، در مورد موضوع اعزام تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان ، مشکلات و ناهماهنگی های مشخص شده: این بازی ها برای ایجاد هماهنگی بین دو کشور به مدت 7 تا 10 روز نیاز دارد. اگر خواسته ها دیرتر از این مدت مطرح شود ، پاسخی با تاخیر وجود خواهد داشت که برای پرسپولیس اتفاق افتاد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این مشکل ربطی به فدراسیون ندارد گفت: این مشکل در دست فدراسیون ایران یا عربستان نیست ، باید در خارج از مقامات فوتبال ردگیری شود. این هشدار توسط فدراسیون فوتبال صادر شده است. این دست باشگاه است و فدراسیون در جریان نیست مثلاً پرسپولیس چگونه سفر می کند. سیاست باشگاه این است که در مورد نحوه اعزام تیم تصمیم گیری کند.

شریفی افزود: فدراسیون می داند چه زمانی کار تمام می شود و فدراسیون هماهنگی هایی را انجام می دهد. این نامه در جریان بازی ایران و کره به فدراسیون رسید و همکارانم هنگام دریافت نامه مکاتبات لازم را انجام دادند.

وی در مورد 27-8 میلیارد کمک مالی به پرسپولیس گفت: نه ، من چنین چیزی را تایید نمی کنم. فدراسیون قادر به ارائه چنین کمک هایی نیست و طبق قانون نمی تواند این کار را انجام دهد ، حتی در مورد آن صحبت نمی کند. 3-4 هفته پیش استقلال نیاز به مبادله مالی داشت و فدراسیون سعی کرد این پرداخت را تسهیل کند. پرسپولیس را نیز بررسی می کنیم تا ببینیم چگونه این کار را انجام می دهیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به سوالی در مورد بازی ایران و کره و اینکه فدراسیون در AFC دیر کرد گفت: همه چیز مشخص است و روند آن مشخص است. برخی از دوستان در فضای مجازی چیزهایی می گویند که حتی از آن بی اطلاع هستند. در 20 سپتامبر ، ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردیم که ایران قصد دارد این مسابقه را با حضور تماشاگران ، یعنی. 21 روز قبل از بازی ، اما شرایط فقط محدود به فدراسیون نیست.

وی ادامه داد: چند روز پیش دیدار سوریه و کره در دقیقه 90 اعلام شد که این دیدار باید بدون تماشاگر باشد. ما نامه دوم را در 7 اکتبر نوشتیم که شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه را فراهم می کند ، اما در مورد کووید 19 ، بسیاری از چیزها باید دست به دست هم دهند تا این اتفاق بیفتد. ستاد مرکزی کرونا مجوز را در 7 اکتبر صادر کرد و ما بلافاصله نامه را ارسال کردیم.

شریفی در مورد سیستم VAR و اینکه این سیستم در بازی با کره به صورت آفلاین نشان داده شده است ، گفت: هر کشوری باید 60 بازی را آفلاین نگه دارد و برای وارد کردن تجهیزات آزمایش کند ، البته تعداد دقیق آنها را نمی دانم ، سپس برخی از بازی های آنلاین مجاز می شوند استفاده رسمی 30 تا 40 مرحله بازرسی باید انجام شود. این فناوری در کشور ما وجود دارد ، ما از آن در بازی آفلاین با کره استفاده کردیم. نکته مهم این است که به کمک این تجهیزات ما مراحل بعدی را طی می کنیم و به همان روشی که استاندارد مورد تایید فیفا به کشور وارد می کند وارد کشور می شویم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این س ifال که آیا فکر می کند از این سیستم می توان در لیگ بعدی استفاده کرد ، گفت: 9 تا 15 ماه از شروع این پروژه زمان داریم. هرچه مشکلات بیشتر حل شود و زمان کمتری داشته باشیم ، می توانیم بیشتر از این سیستم استفاده کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید