واکنش سیدحسن خمینی به جنایت اخیر حکومت سعودی: چرا مدعیان که همیشه فریاد می زنند سکوت کرده اند؟!

واکنش سیدحسن خمینی به جنایت اخیر حکومت سعودی: چرا مدعیان که همیشه فریاد می زنند سکوت کرده اند؟!

روز جدید : به نظر می رسد که در دنیا با پول می توان حفاظت از ارزش ها را از بین برد. زیرا وقتی صحبت از عربستان می شود، همه چشم ها بسته است و ذهن ها شسته می شود، اما در جای دیگر فریاد «واویلا» فریاد می زنند; و این رفتار مصداق «کلمات حق القصد باطل» است. چرا این مدعیان که همیشه فریاد می زنند جای دیگر ساکت اند؟!
واکنش سیدحسن خمینی به جنایت اخیر حکومت سعودی: چرا مدعیان که همیشه فریاد می زنند سکوت کرده اند؟!

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی صبح امروز در ابتدای درس فوق برنامه با اشاره به جنایت هولناک اخیر دولت سعودی علیه گروهی از مسلمانان سعودی از جمله شیعیان قطیف و نحسام این اقدام مذموم و هر آزادی در جهان آن را محکوم می کند. در حکومت اسلامی بسیار زشت و غیرقابل قبول است که عده ای از جمله کودکان در فجیع ترین و سخت ترین مبارزات سیاسی مورد تنبیه و توهین قرار گیرند و در نهایت به شهادت برسند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ شیعیان و آزادیخواهان در عربستان بسیار دردناک است، افزود: آنها به سلطنت مطلقه تبدیل شدند و برگشتند که رأی مردم هیچ تأثیری بر او نداشته و مردم اساساً نقشی در سیاست و زندگی آنها نداشته اند. ; این یک سیستم ابتدایی است که با درآمدهای نفتی رایگان کار می کند.

سیدحسن خمینی با اشاره به تناقض ادعای آزادی قدرت‌های غربی و بی‌تفاوتی آنها نسبت به جنایات دولت عربستان، قطعه قطعه‌کردن روزنامه‌نگار سعودی توسط حاکمان سعودی در سال‌های گذشته را یادآور شد و گفت: اگر این اتفاق در جای دیگری می‌افتاد، آنچه در دنیا می‌افتد رخ می‌داد. مطمئناً منجر به محکومیت جدی می شود.

گویی با پول می توان حفاظت از ارزش های جهان را از بین برد

وی ادامه داد: به نظر می رسد با پول می توان حفاظت از ارزش های جهانی را از بین برد. زیرا وقتی صحبت از عربستان می شود، همه چشم ها بسته است و ذهن ها شسته می شود، اما در جای دیگر فریاد «واویلا» فریاد می زنند; و این رفتار مصداق «کلمات حق القصد باطل» است. چرا این مدعیان که همیشه فریاد می زنند جای دیگر ساکت اند؟!

با رفتارشان آبروی اسلام را می برند

یادگار امام همچنین از «سر بریدن» به عنوان نوعی شهادت به دلیل جنایت اخیر در عربستان سعودی یاد می کند: «بی دلیل نیست، داعش از یک محل می آید و اگرچه فقط نام آن ها ضعیف بود، اما به نظر می رسید که همه آنها چنین بوده اند. راه را در پیش می گیرند و با رفتارشان اسلام را بدنام می کنند. این رفتارهای ضد دینی و اعتباری که از اسلام می گیرد یادآور یکی از چیزهایی است که از قدیم الایام رایج بوده است.

وی در پایان گفت: ما این جنایت فجیع و شهادت را تا سر حد شهادت مسلمانان و شیعیان محکوم می کنیم و از خداوند می خواهیم که عاملان این جنایت را لعنت کند و آنها را در دنیا مجازات کند.

دیدگاهتان را بنویسید