چرا اصلاح طلبان در روزهای اخیر به حکومت شیعه توهین کرده اند؟

ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780663

اگر قوه قضائیه ثابت کند که آیت الله صافی گلپایگانی توهین نشده است، به نظر می رسد اصلاح طلبان باید با توهین به دولت و تشویق به دروغ و کفر با قانون برخورد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با رئیس مجلس بیاناتی را بیان کرد که برخی رسانه ها آن را تایید سیاست و عملکرد دولت روحانی در سیاست خارجی تفسیر کردند و حسن روحانی رئیس جمهور سابق در نامه ای به آیت الله گلپایگانی از توجه وی تقدیر کرد. . .

در این میان رسانه‌های اصلاح‌طلب با علم به اینکه یادداشت‌ها و تفاسیر رسانه‌های مذکور به هیچ وجه ادبیات را به آیت‌الله صافی تعمیم نمی‌دهد، اما علی‌رغم قداست حکومت شیعی، به نام بهره‌کشی سیاسی، دروغ می‌گفتند. این موضوع را ترویج می کند که به این مرجع محترم «توهین» شده و از حرمت قدرت به عنوان ابزار منافع سیاسی و تطهیر سیاست خارجی دولت روحانی استفاده می کند.

علاوه بر توهین مستقیم اصلاح طلبان به مرجعیت در گذشته، جریان اصلاحات بارها به دنبال به خطر انداختن آبروی مردم بوده است. به عنوان مثال در جریان خودسوزی دختری به نام «دختر آبی» به دروغ نوشتند که این دختر به دلیل محکومیت شش ماهه خودکشی کرده است، در حالی که پدرش بعداً رسانه های اصلاح طلب را تهدید به شکایت کرد که چرا * قوه قضائیه * موضوع زشتی مثل ۶ ماه زندان به دختر بی گناهش نسبت داده می شود! بعدها رسانه هایی مانند خبرآنلاین و «انتخاب» و افرادی مانند علی مطهری مجبور شدند این دروغ را از صفحه خود حذف کنند.

به نظر می رسد لازم است قوه قضائیه با اثبات دروغ به دولت توهین کند، با تشویق به دروغ هتک حرمت و توهین به دولت به دولت توهین کند.مقامات را تحت تعقیب قرار دهید.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید