واکنش عجیب روزنامه پرتغالی به تغییرات و تحولات نیمکت ایران

واکنش عجیب روزنامه پرتغالی به تغییرات و تحولات نیمکت ایران

شایعات برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران به ویژه پس از جنجال بازیکنان تیم ملی در چند روز اخیر به اوج خود رسید تا اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که با حضور کادر فنی در حال برگزاری جلسه است. کمیته تعیین وضعیت کادر فنی این تیم روز دوشنبه برگزار می شود. این جلسه برگزار شد و در نهایت اکثریت اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال به اخراج دراگان اسکوچیچ رای دادند.

اما روزنامه پرتغالی «ابولا» نیز با بازی مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم پورتو به این موضوع پرداخت و به نقل از رسانه های ایرانی خبر اخراج اسکوچیچ را منتشر کرد. این روزنامه از تصمیم برکناری اسکوچیچ به دلیل جو نابسامان تیم ملی ایران خبر داد و نوشت: طارمی در جام جهانی 2022 قطر سرمربی جدیدی خواهد داشت که جواد نکونام، دستیار سابق کارلوس کی روش، گزینه اصلی این تیم است. “

ابواله به اختلاف بازیکنان تیم ملی ایران نیز پرداخت و ادامه داد: طارمی در روزهای اخیر سرپرستی گروهی از بازیکنانی را بر عهده داشت که قصد تغییر سرمربی تیم ملی را داشتند و حتی در روزهای اخیر پستی را به اشتراک گذاشت. در شبکه های اجتماعی که در نهایت توسط چند نفر از هم تیمی هایش حمایت شد.”

دیدگاهتان را بنویسید