واکنش عجیب کالانوی به ناراحتی طارمی

واکنش عجیب کالانوی به ناراحتی طارمی

امیر گالنووی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با افغانستان در مسابقات کافا از مهمان نوازی مردم قرقیزستان و مسئولان کشور میزبان تشکر کرد. به نوعی این مسابقات می تواند راهی برای آماده شدن برای جام ملت های آسیا باشد. خوشحالم که تیم عمان و دوست خوبم برانکو ایوانکوویچ در این مسابقات حضور دارند و امیدوارم هر چه زودتر او را ببینم.

گالنووی در مورد اینکه کادر فنی تیم ملی تا چه حد از تیم افغانستان اطلاع دارد، گفت: فوتبال زبان مشترک همه ملت ها است و ملت ها می توانند از طریق فوتبال به یکدیگر نزدیک شوند و از فوتبال لذت ببرند، بنابراین ما موظف هستیم که به آن احترام بگذاریم. همه تیم ها.” هم تیم های قوی و هم تیم های ضعیف. تیم ما بازی افغانستان و قرقیزستان را آنالیز می کند و امروز عملکرد این تیم را با بازیکنان آنالیز می کنیم و با این تیم آشنا می شویم. در بازی فردا قصد داریم بهترین های شما را ارائه دهیم. ارائه.

یک خبرنگار با اشاره به بخشی از صحبت های مهدی طارمی درباره کیفیت فنی مسابقات KAF از سرمربی تیم ملی پرسید: ایران به عنوان یکی از بهترین تیم های آسیا در این مسابقات حضور دارد، حضور در این مسابقات به ملی پوشان کمک خواهد کرد. تیم ایران؟» پاسخ این بود: «به هر حال شروع کردن هر کاری اشکالاتی دارد. مثلا نمی توانید کیفیت جام جهانی 1970 را با جام جهانی قطر مقایسه کنید. کافا اولین تورنمنت است که در سطح بزرگسالان برگزار می شود و در صورت برنامه ریزی خوب می توان هر ساله با تیم های با کیفیت تر برگزار کرد.

وی افزود: طارمی نگاه فنی دارد و این نگاه فنی طبیعی است. درخواست کادر فنی این است که ملی پوشان برای حضور پررنگ در جام ملت ها با تیم های سطح بالا دیدار کنند. البته باز هم تاکید می کنم که ما به مسابقات و رقبای CAFFA احترام می گذاریم و امیدوارم این مسابقات در سال های آینده با تیم های باکیفیت تری برگزار شود. چنین مسابقاتی در سراسر جهان برگزار می شود و CAF نیز می تواند این کار را انجام دهد. اولویت همیشگی ما دو موضوع است. یکی احترام گذاشتن به بازیکنان و دیگری لذت بردن هواداران از مسابقات تیم ملی.

کالنویی در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای انطباق با شرایط آب و هوایی و ارتفاع قرقیزستان چیست، گفت: بیشکک از نظر ارتفاع پایین تر از تهران است اما از نظر آب و هوا این دو شهر به هم نزدیک هستند اما در کل این مشکل نمی تواند خیلی زیاد باشد. تاثير گذار.

دیدگاهتان را بنویسید