واکنش مجید جلالی به حذف های عجیب ساپینتو

واکنش مجید جلالی به حذف های عجیب ساپینتو

مجید جلالی در خصوص بیانیه روزهای اخیر انجمن مربیان علیه ساپینتو که برایش آمده است، گفت: برای من عجیب است که 5 سال است که هیچ سمتی در انجمن نداشته ام اما دوستان ناآگاه به گونه ای دیگر اطلاع رسانی می کنند. در این چند روز هواداران استقلال از دست من ابراز ناراحتی کردند و برخی از آنها الفاظ رکیک به کار بردند و من برای اتفاقی که در آن نقشی نداشتم فحش های زیادی دادم و این جای تاسف دارد.

او درباره اینکه رفتار ساپینتو چه فکر می‌کند، گفت: فکر نمی‌کنم رفتار ساپینتو تفاوت چندانی با برخی از مربیان محلی ما داشته باشد و این یک بیماری همه‌گیر در فوتبال ما شده است که آنها احساس می‌کنند باید رفتار تهاجمی از خود نشان دهند تا حق خود را بگیرند. در زمین نیمکتی که شلوغ نباشد حق خود را از دست خواهد داد. حالا که ساپینتو خارجی است کمی روی رفتار او حساس شده اند اما این یک واقعیت است که خیلی از مربیان بومی ما در زمین مسابقه تقریباً همین رفتار را دارند.

این کارشناس فوتبال درباره وضعیت لیگ برتر و سه تیم مدعی قهرمانی نیز توضیح داد: به هر حال سه تیم بالای جدول تقریباً خود را از سایر تیم ها جدا کرده اند و فکر می کنم قهرمان بین این تیم ها مشخص شود. سه تیم و بقیه تیم ها شانس زیادی ندارند. سپاهان وضعیت بسیار خوبی پیدا کرد و در آرامش و در شرایط فنی خوب به نتایج قابل قبولی دست یافت. استقلال در حمله هم به بلوغ و انسجام لازم رسیده است و خوب بلد است مقابل حریف گلزنی کند. پرسپولیسی ها هم از نظر فنی در شرایط خوبی هستند اما عدم خونسردی در این تیم روی شرایط فنی آنها تاثیر گذاشته و اگر به این مشکل فکر نکنند ممکن است به زودی خود را از مدعیان جدا کنند.

جلالی درباره بازگشتش به مربیگری نیز گفت: دوست دارم به مربیگری برگردم اما نه در این شرایط و در این فضا. من می خواهم فضای کاری داشته باشم که بتوانم مفید باشم و بنیانگذار نظم جدیدی در این مجموعه باشم و روی تیمی که بعد از من استفاده می کنند تأثیر بگذارم، اما پیشنهاد مناسبی ندارم که این شرایط را در این مجموعه داشته باشد. لحظه

وی در پایان با اشاره به سرمربیگری تیم ملی و دو گزینه ای که این روزها مطرح شده است، تصریح کرد: به نظر من امیر کلانوی می تواند گزینه مناسبی در بین گزینه های ایرانی باشد و زمان آن رسیده که فدراسیون دوباره به میدان برود. به گزینه های داخلی و اعتماد و اکنون زمان آن است.این امیر گاله نویی است که هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد و زمانی که هدایت تیم ملی به او سپرده شده بود، برای او و زمانش زود بود. اکنون است. اگر اصرار داشته باشیم که بازیکن خارجی بیاوریم، به نظرم رنار گزینه مناسبی است و می تواند به تیم ملی ایران کمک کند و شرایط خوبی را ایجاد کند. من با هر دو گزینه فدراسیون فوتبال موافقم.

دیدگاهتان را بنویسید