مشکل پرسپولیس از نگاه مجید جلالی

مشکل پرسپولیس از نگاه مجید جلالی

مجید جلالی کارشناس فوتبال ایران درباره شرایط پرسپولیس و اختلاف سه امتیازی این تیم با بالای جدول گفت: یک تیم باید از جنبه های مختلف ثبات داشته باشد تا نتیجه را در زمین ببیند. از نظر حاکمیتی، پرسپولیس باید خیلی زود به ثبات برسد، آرام شود و وضعیت مالی خاصی داشته باشد، آن وقت می توانید پرسپولیس را همان تیم بزرگ و خوب ببینید.

جلالی درباره شرایط آبی های پایتخت و اولین پیروزی پس از پنج تساوی متوالی گفت: استقلال آرام شد؛ استقلالی ها آرام شدند. چون مدیریت باشگاه ثابت است. مدیران استقلال سعی کردند این تیم را آرام کنند و همه در این باشگاه کار خود را انجام می دهند. هرچه بازیکنان و مربیان بیشتر روی کار خود تمرکز کنند، بهتر است. انتقاد همیشه هست و مربی نباید به این مسائل توجه کند. تمرکز کادر فنی استقلال باید روی کارشان باشد تا این تیم بتواند مثل بازی مقابل پیکان سخت بازی کند. استقلال در روزهای آینده تیم بهتری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در گذشته باید به اعتراضات داوری رسیدگی شود، گفت: در سال های اخیر همه شاهد بوده اند که کسانی که اعتراض کردند از داوری منتفع شده اند و هیچ اقدام پیشگیرانه ای در این زمینه انجام نشده است. می گویند برای موفقیت باید در بدنه فدراسیون نفوذ داشته باشید. ایمان می آورند و هر که این کار را نکند حذف می شود. برخی تیم ها کمبود مربی را عاملی منفی می دانند و معتقدند چنین فردی نمی تواند حق خود را بگیرد. این باشگاه ها هم سراغ مربیانی می روند که سر و صدا می کنند و این به توده مردم هم سرایت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید