واکنش مدیرعامل پرسپولیس به ادعای استقلالی: کجا به ما کمک کردند؟

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به ادعای استقلالی: کجا به ما کمک کردند؟

رضا درویش درباره مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بارگذاری مدارک پالش پوشان گفت: خدا را شکر توانستیم کارمان را به درستی انجام دهیم اما نمی دانم چرا این همه دشمن برای ما درست می شود. به نظر من عده ای عمدا می خواهند باشگاه را دچار مشکل کنند و مثل پارسال عده ای در داخل کشور دست به کار می شوند تا پرسپولیس مجوز بگیرد. به هر حال خدا را شکر مدارک خود را آپلود کردیم و تا 20 فروردین همه تعهدات و امور را تسویه کردیم.

وی ادامه داد: بخشی که در اختیار ما بود، واگذاری است که انجام دادیم. همانطور که می دانید مهم ترین موضوع کنفدراسیون فوتبال آسیا انضباط مالی باشگاه هاست و ما تمام کارها را در این زمینه انجام داده ایم. قسمت دیگر مربوط به سخت افزار و سایر مواردی است که در صورت وجود مشکل در آن حوزه خارج از صلاحیت باشگاه است. مثلا اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا با ورزشگاه آزادی مشکل داشته باشد، باید آن را برطرف کنم؟ این مشکلات باید توسط نهادهای دیگر حل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به اینکه استقلالی ها مدعی بودند دولت در سال های گذشته به پرسپولیس کمک کرده و حالا باید استقلال را در پرداخت استراماهونی کمک کند، گفت: چه کسانی به پرسپولیس کمک کردند؟ پنجره پرسپولیس به خاطر دیگ بسته نشد؟ عده ای دوست دارند با این حرف ها طرفداران خود را در مقابل دولت قرار دهند تا از این وضعیت سوء استفاده کنند. به دلیل بدهی به کالدرون، مدیران پرسپولیس در همان زمان قرضی گرفتند و این قرض هم اکنون برای ما مشکل ساز شده و به همین دلیل حساب باشگاه بسته است.

درویش در پایان با بیان اینکه قسط دوم بوژیدار رادوشوویچ باید به زودی پرداخت شود، تصریح کرد: بله! مبلغ قسط دوم تضمین شده است و ما برای واریز پول در زمان مقرر به حساب این بازیکن اقدام کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید