واکنش مدیرعامل پرسپولیس به جدایی این استقلالی: زنگ تفریح ​​ما هستیم؟

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به جدایی این استقلالی: زنگ تفریح ​​ما هستیم؟

نقل قول منتسب به احسان عسلی، سخنگوی فدراسیون فوتبال مبنی بر پایان حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی ایران و حضور همزمان وی در باشگاه فولاد خوزستان و کادر فنی کارلوس کی روش منتشر شد.

همانطور که انتظار می رفت این موضوع واکنش باشگاه فولاد خوزستان را در پی داشت. برای پیگیری این موضوع با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد تماس گرفتیم که وی این ادعا را تکذیب کرد.

گرشاسبی در این خصوص گفت: متأسفانه در مورد باشگاه فولاد و سرمربی آنها هم شایعه می کنند.گفته می شود نکونام با حفظ سرمربی در فولاد، سرمربی تیم ملی می شود. این یک دروغ محض است. چنین چیزی وجود ندارد و تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی در توضیح بیشتر این اتفاق افزود: آنها پیش از این به دنبال حضور نکونام در تیم ملی بودند اما ما گفتیم مخالف هستیم. خود فولاد باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. ما خیلی هزینه کردیم و برنامه ریزی کردیم. الان هم تحت هیچ شرایطی قبول نمی کنیم سرمربی خود را از دست بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد: از سوی دیگر خبر جدیدی است که نکونام با حفظ سمت خود در فولاد به تیم ملی خواهد پیوست. روح ما هم نمی داند.

آیا ممکن است مدیران فدراسیون فوتبال با مدیران بالادستی و فولاد برای استخدام نکونام رایزنی کرده باشند؟ همچنین پاسخ داد که ما به نکونام نیاز داریم و برای باشگاه برنامه ریزی شده است این بحث در اینجا مسکوت مانده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: بحث ها از زبان افراد مختلف خارج می شود و شایعه است. به عنوان باشگاه فولاد خوزستان با جدایی نکونام موافق نیستیم.

گرشاسبی آخرین تماس فدراسیون با او در مورد نکونام کی بود؟ گفت: هفته گذشته با هم صحبت کردیم و اختلاف نظر داشتیم. نکونام در آخرین صحبتی که با هم داشتیم اعلام کرد که وارد تیم ملی نمی شود.

«آیا ممکن است فدراسیون فوتبال با نکونام به توافق رسیده باشد و شما در جریان نباشید؟ مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سوال گفت: نمی دانم. شک دارم. نکونام گفت من نمیرم. گفت برنامه هایم را در فولاد ادامه می دهم. اینکه می نویسند حضور نکونام در تیم ملی قطعی شده صحت ندارد.

گرشاسبی در پاسخ به این خبر که این خبر ادعای احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال است، خاطرنشان کرد: تا این لحظه خبر را تکذیب می کنم مگر اینکه نکونام خودش حرفی بزند تا ببینیم چه کرده است وگرنه آخرش. بحث با من این بود که وارد تیم ملی نمی شوم.

بالاخره مدیرعامل باشگاه فولاد درباره اینکه اگر توافق فدراسیون فوتبال با نکونام، حضور همزمان او در تیم ملی و فولاد باشد، آیا باشگاه موافقت می کند؟ وی تصریح کرد: ما تحت هیچ شرایطی قبول نمی کنیم. آیا فولاد ضد زنگ سرگرم کننده است؟ نمی تونم نکونام خودش اینو قبول نکنه. سرمربی کمتر از 24 ساعت شبانه روز کار می کند. آنها باید 50-60 روز به مسابقات بروند. تحت هیچ شرایطی معنی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید