پرسپولیس هدر گفت: این زنگ خطر چند روز اخیر بازی هاست

پرسپولیس هدر گفت: این زنگ خطر چند روز اخیر بازی هاست

رضا درویش درباره آخرین وضعیت پرداخت غرامت باشگاه پرسپولیس و اخذ مجوز حرفه ای گفت: با توجه به بدهی رادوسوویچ از گذشته میراثی برای ما باقی مانده است که برای پرداخت اولین قسط از فدراسیون کمک خواستیم و به آنها اعلام کردیم. تا پولی را که در فیفا دارند به ما بدهند و از پول فیفا ما بگیرند. همان روز رئیس فدراسیون جلسه گذاشت و گفتند چون انتقال پول یک ماه طول می کشد، باید خودتان این کار را انجام دهید. ما هم همین کار را کردیم؛ چرا که اگر تا موعد مقرر پول به حساب رادو نرود باید 200 هزار یورو جریمه بپردازیم. به همین دلیل در قسط دوم 40 روز پیش با فدراسیون نامه زدیم و درخواست کردیم که قسط دوم رادو از محل درآمد فیفا پرداخت شود. آنها هم گفتند این کار را انجام می دهند و ما نامه را اواخر اسفند نوشتیم، اما دو سه روز پیش ایمیلی از فیفا آمد که با توجه به اینکه هنوز محاسبه درآمد باشگاه ها کامل نشده است، نمی توانید پول را پرداخت کنید. دوم کمک رادو از پول باشگاه. اما اگر فدراسیون بخواهد می توانید از پول فدراسیون پرداخت کنید.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که به جای اینکه مسئولان فدراسیون این خبر را به ما بگویند، در یک مصاحبه تلویزیونی به صورت ناخودآگاه گفتند که ممکن است کار پرسپولیس درست نشود و هواداران را نگران کنند. ناراحت هستند از اینکه پرسپولیس مجوز حرفه ای گرفته و شاید می خواستند مثل استقلال مجوز نگیریم. اتحادیه فوتبال در فیفا پول دارد، ما هم همینطور. اما هنوز برای باشگاه ها محاسبه نشده است. فیفا گفت اگر فدراسیون بخواهد از پولی که در فیفا دارد می تواند بدهی شما را پرداخت کند. تا جایی که من متوجه شدم روز یکشنبه این موضوع به هیات مدیره ارجاع شد اما در آنجا به پرداخت پول اعتراض کردند. به نظر می رسد هیات مدیره علاقه زیادی به عدم حضور پرسپولیس در آسیا دارد. نمی دانم چرا عده ای به عدم حضور یک تیم ایرانی در آسیا اهمیت می دهند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مشکلی پرسپولیس را به خاطر خواسته های رادوسوویچ تهدید نمی کند؟ وی گفت: با توجه به اینکه مطالبات رادو را به صورت اقساطی پرداخت کرده ایم از پرونده بدهی ما حذف شده است. او قبلا قسط اول را دریافت کرده و قسط دوم فردا یا پس فردا به حساب این بازیکن واریز می شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. اگر هزینه را پرداخت نکنیم، بازیکن می تواند شکایت کند و این مشکل ایجاد می کند. هنوز شش روز فرصت داریم اما احتمالا فردا یا پس فردا پول به حساب رادوسوویچ خواهد بود.

در ادامه درویش در پایان دیدار با تراکتورسازی به صورت غیرمستقیم به رفتار آرام محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان اشاره کرد و اظهار داشت: جالب اینجاست که یک مدیر با لپ تاپ به رختکن داوران رفت. این یک زنگ خطر برای روزهای آخر بازی است و آنهایی که در هیئت مدیره و بهترین مرد و بهترین مرد هستند این و آن هستند که دسترسی بیشتر و ارتباطات نزدیک تری دارند و شاید این روی نتایج تأثیر بگذارد.

وی در پایان یادآور شد: جا دارد از بازیکنان و کادر فنی تشکر کنم. ما مجبور شدیم به آنها پول بدهیم اما همه گفتند بدهی را بدهند تا پروانه حرفه ای مشکلی پیش نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید