واکنش هزالی به فیلم دستگیری یک زن توسط مامور یگان ویژه

واکنش هزالی به فیلم دستگیری یک زن توسط مامور یگان ویژه

روز جدید هزالی: با بیان اینکه فرجا همیشه مدافع مال و ناموس مردم بوده است، افزود: ما پیگیر حقوق زنان و حفظ کرامت آنها هستیم، از مسئولان فرجا خواستم گزارشی از علل حادثه و کلیپ های درج شده در فضای مجازی ارسال کنند. معاون .

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از پیگیری فیلم منتشر شده از عملکرد ماموران شعبه ویژه در دستگیری یک زن خبر داد و گفت: از کارکنان فراژ درخواست کرده ام گزارشی از دلایل این حادثه ارسال کنند. فیلم های منتشر شده در فضای مجازی به معاون رئیس جمهور.

انسیه خزعلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سالروز میلاد رسول رحمت نهادینه کننده کرامت زن هستیم و رفتار منحصر به فرد او با همسر، دخترش و زنان عصر ظهور مثال زدنی و مثال زدنی است. منحصر به فرد و در تعامل با زنان در ایران اسلامی.» بی احترامی هیچ گروه و سازمانی پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه فراژ همواره مدافع مال و ناموس مردم بوده است، افزود: ما پیگیر حقوق زنان و حفظ کرامت آنها هستیم، از کارکنان فاراژ خواسته ام گزارشی از علل حادثه و کلیپ های درج شده در فضای مجازی ارسال کنند. معاون

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین تاکید کرد که اگر اشتباهی صورت گرفته باید با مسئول مقصر برخورد شود. کرامت زنان ادامه خواهد داشت.

هزالی همچنین گفت که این نباید به کل نیرویی که حافظ امنیت کشور است و دلسوزانه از جان و ناموس مردم محافظت می کند، لطمه وارد کند.

پس از انتشار فیلم مذکور، مرکز اطلاع رسانی پلیس کلانشهر نیز در پیامی اعلام کرد دستور ویژه رسیدگی به این مشکل از سوی سلسله مراتب فرماندهی صادر و پلیس ضمن اقدام برای تامین امنیت شهروندان خود اعلام کرد. موظف به پاسخگویی به رفتارهای بیگانه نیز می باشد . به هیچ وجه قوانین و مقررات را تایید نمی کند و در صورت تخلف از قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید