واکنش پیشکسوتان پرسپولیس به باخت سوپرجام

واکنش پیشکسوتان پرسپولیس به باخت سوپرجام

محمد پنجعلی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل فولاد و از دست دادن سوپرجام گفت: با توجه به اهمیت جام ها ابتدا لیگ برتر و سپس جام حذفی. سوپرکاپ یک بازی است. در این نوع بازی ها بیشتر اتفاقات مسابقه تعیین کننده است و بنابراین تیم ها محتاطانه بازی می کنند.

وی افزود: واقعیت این است که از دست دادن سوپرجام نباید نگران کننده و باعث ناراحتی شود. هیچ اتفاقی نیافتاده. آنهایی که تکنیکی هستند می دانند که لیگ برتر مهمتر است. حالا بازیکنان این تیم باید برای بازی های لیگ برتر ریکاوری و ریکاوری کنند. واقعا تعجب می کنم که چرا اینقدر در فضای مجازی ضرر می کنند. تیم باید روی مهمترین بازی ها تمرکز کند. پرسپولیس در لیگ و جام حذفی شرکت می کند اما نمی دانم چرا در این تک بازی اینقدر بازی می کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره چگونگی پیدا کردن و تقویت این تیم برای نیم فصل گفت: واقعیت این است که ما تقویت نشدیم. این را کارمندان نیز اعلام کردند. منحنی ها به راه خود ادامه می دهند. درست است که نمی توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند، اما باید یک تیم حرفه ای در این سطح بسته شود.

وی گفت: متاسفانه وزارت ورزش از آن حمایت نمی کند. شما مسئول هستید و باید مراقب تیم باشید. پرسپولیس مشکل مالی دارد و باید راهی برای حل آن پیدا کند. اگر نتوانند آن را به بخش خصوصی بسپارند. متاسفانه یک بام و دو پخش بود، نه تنها تیم ها، بلکه تکلیف فوتبال ما هم مشخص نیست. سال هاست در فوتبال ما بحث بدهی، مدیریت، ضعف و… مطرح است. برای مدیریت تیم ابتدا باید منابع مالی شناسایی و سپس بر اساس آن برنامه ریزی شود. مهم نیست اما در شرایط فعلی کادرفنی و بازیکنان تیم تصمیمی نگرفته اند و قراردادشان به تازگی بسته شده است.

پنجعلی در خصوص اینکه مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده نمی تواند به درخواست سرمربی برای جذب بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار سایر تیم ها عمل کند که این موضوع مورد انتقاد قرار گرفت و حتی مرتضی کرمانی مقدم به جذب سپاهان از استقلال و پرسپولیس اشاره کرد. ، گفت: آنچه برای باشگاه تعیین می شود به مربی می گویند که می توانی رونالدو یا مسی را مثلا بگیری اما برای ما بودجه مشخص نیست، از طرفی نباید بگوییم که نمی توانیم بازیکن بگیریم. باید بر اساس لیست اعلام شده از سوی سرمربی و کادرفنی جذب شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در تیم هایی مثل بارسا، رئال و بایرن همه چیز مشخص است. در حال حاضر هیچ چیز برای ما روشن نیست. برای بستن تیم قهرمان باید حداکثر شرایط سرمربی را رعایت کرد وگرنه نباید انتظار قهرمانی داشت. این دنیاست. رئال و بایرن هرگز به رده دهم جدول نزدیک نخواهند شد. وزارت ورزش متولی باید پیش بینی کند، حامی و حامی جذب کند. تیم باید طوری بسته شود که چشمشان بالای جدول باشد. پرسپولیس و استقلال همیشه در اوج فوتبال کشور بوده اند و به همین دلیل مردم از آنها حمایت می کنند. او باید پشت تفکر تیمی بایستد.

پنجعلی در خصوص خط خوردن مهدی شیری از لیست پرسپولیس گفت: هر بازیکنی در شرایطی اشتباه می کند. شاید اگر طبیعی باشد آن اشتباه را مرتکب نشود. بازیکن حریف در آستانه عزیمت به مرداد بود که گاهی اوقات اصلاح به مغز نمی رسد و بازیکن اشتباه می کند. با این حال، کارکنان حق دارند از نظر فنی خود استفاده کنند. این حق سرمربی است که با فکر خودش تیمش را ببندد.

وی افزود: همه جای دنیا نیم فصل به نوسازی تیم اختصاص دارد. شیری هم برای تیم زحمت می کشد و دستش درد نمی کند اما به هر حال ممکن است یک بازیکن به تیم نرود. در نهایت نظر پرسنل مهم است. نباید به این مسائل نزدیک شد و از مشکلات اصلی دور شد. پنجره زمستانی به زودی بسته می شود و نیم فصل دوم شروع می شود اما هنوز بازیکن نداریم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شایعه بازگشت رامین رضایان به این تیم گفت: بازی او را قبول دارم. اگر برگردد خیلی خوب می شود. من صحت این شایعه را نمی دانم، اما فکر می کنم گفته می شود. معتقدم رضاییان با توجه به اینکه توانایی حمله دارد، به دلیل سبک شناور بودن پرسپولیس برای تیم مفید خواهد بود. می دانم دوست دارد دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشد اما در هر صورت نظر کادرفنی و سرمربی مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید