پیام به یحیی برای استقلالی: پرسپولیس باید از سوپرجام درس گرفته باشد

پیام به یحیی برای استقلالی: پرسپولیس باید از سوپرجام درس گرفته باشد

پرسپولیس پس از تساوی هفته اول مقابل ذوب آخان اصفهان حالا باید در تهران به مصاف فولاد خوزستان برود. رضا نورمحمدی کاپیتان سابق پرسپولیس درباره دیدار با فولاد خوزستان گفت: ابتدا باید یادآوری کنم که قبل از بازی مقابل ذوب آخان اصفهان بازی بسیار سختی است. مسابقه ای که می دانستم گلزنی خیلی سخت است چون آقای تارتار را می شناسم.

وی ادامه داد: تیم های مهدی تارتار سازماندهی بسیار خوبی در دفاع دارند و به راحتی گل نمی زنند. ذوب آچان اگرچه در ابتدای نیمه دوم 10 نفره شد اما نظم تیمی خود را از دست نداد و با تمام توان دفاع کرد تا به نتیجه مطلوب برسد. البته پرسپولیس از موقعیت های خوبی که دریافت کرد نتوانست به خوبی استفاده کند. این تیم موقعیت های زیادی را از دست داد تا ضعف پرسپولیس را در گلزنی نشان دهد.

نورمحمدی با اشاره به قدرت تیم فولاد خوزستان، حریف پرسپولیس در هفته دوم، یادآور شد: به نظر من تیم جواد نکونام چیزی از استقلال و استقلال کم ندارد. این تیم در همه پست ها بازیکنان بزرگی دارد و با نقل و انتقالات تابستانی تقویت شده است. بنابراین هرگز نباید این تیم سرسخت را دست کم گرفت. فولادی ها در ضربات آزاد نیز بسیار ماهر هستند و با این تاکتیک می توانند دروازه حریف را باز کنند.

کاپیتان سابق پرسپولیس اضافه کرد: البته آقای یحیی و شاگردانش قطعا از بازی سوپرجام و شکست سال گذشته مقابل تیم فوتبال خوزستان درس خواهند گرفت و با جان و دل و با دقت به مصاف تیم فوتبال خوزستان خواهند رفت. پرسپولیس در خانه بازی می کند و به همین دلیل باید از ابتدای بازی برای گلزنی تیم میهمان را تحت فشار قرار دهد. گلزنی مقابل فولاد خوزستان سخت است، اما پرسپولیس پتانسیل این را دارد که با گلزنی زودهنگام این تیم را بالا ببرد.

نورمحمدی درباره غیبت یحیی گل محمدی گفت: متاسفانه در بازی اول آقا یحیی را نداشتیم و حالا در بازی هفته دوم مقابل فولاد خوزستان غایب خواهد بود. مربی می تواند روی تیم تاثیر منفی بگذارد و امیدوارم بچه های پرسپولیس خود را با شرایط فعلی وفق دهند. البته پرسپولیس افراد باتجربه ای مثل افشین پیرانی و کریم (باقری) را در کنار زمین دارد و این می تواند بسیار موثر باشد.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره خرید لوکادیا نیز گفت: پرسپولیس فصل گذشته بیشترین آسیب را از خط حمله و دفاع متحمل شد. خط دفاعی با خرید چند بازیکن مثل مرتضی پورعلیگنجی و گئورگی گلسیانی تقویت شد اما تا یکی دو روز پیش در خط حمله اتفاقی نیفتاد. یورگن لوکادیا می تواند غایب پرسپولیس در خط حمله باشد. او نتایج خوبی دارد و امیدوارم در لیگ برتر ایران گلزن و بازیکنی توانا باشد. پرسپولیس به بازیکنی در حد یورگن لوکادیا نیاز داشت.

دیدگاهتان را بنویسید