واکنش پیشکسوتان پرسپولیس به قهرمانی در استقلال

واکنش پیشکسوتان پرسپولیس به قهرمانی در استقلال

محمد پنجعلی درباره اتفاقات بازی پرسپولیس – تراکتورسازی مصاحبه ای انجام داده که در ادامه می خوانید:

* خدا رحمت کند بدتر از این اتفاق نیفتاد و این سنگ ها فاجعه ای به بار نیاورد. سنگی که نداشت آجر بود! آنها اصلا اجازه کرنر زدن به بازیکنان را نمی دادند.

* حتما دو نفر را کشته ایم و بعد زمین را ترک کرده ایم؟ سپس داور تصمیم به توقف بازی گرفت و باید خیلی زودتر این تصمیم را می گرفت.

بچه هایشان از اینکه مدام به زمین سنگ پرتاب می کردند و به آنها توهین می کردند اذیت می شدند. عصبی شدن بازیکن در چنین مواقعی طبیعی است. به هر حال قانون وجود دارد و موضوع باید بررسی شود. بازی را باید 3 بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام کرد چرا که آنها میزبان بودند. مشخص بود در این فضا نمی توان فوتبال بازی کرد و در نهایت داور توپ را بلند کرد و اعلام کرد که بازی باید متوقف شود.

* اشکالی ندارد، پرسپولیس پنج سال پیاپی برد و امسال آن را از دست داد. البته اگر 6 نفر بودند خیلی خوب بود و همه می خواستیم این اتفاق بیفتد. فقط می توانم بگویم مشکل بار روانی به شدت برای پرسپولیس نگران بود. این باعث کاهش کیفیت بچه ها شد. الان هم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نباید تمرکزشان را از دست بدهند.

* به هر حال پرسپولیس پنج سال پیاپی قهرمان شده و این رقم کمی نیست. هیچ تیمی موفق به ثبت چنین رکوردی نشده است. اگر پرسپولیس امسال می برد خیلی خوب می شد اما الان چیزی از دست نداده است.

* ناگفته نماند قهرمانی استقلال. من نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم. خودشان بهتر می دانند چه اتفاقی افتاده است. همه شاهد یک سری مسابقات بودند که در آن مشکلات و مشکلاتی وجود داشت و سوت ها به سود این تیم و در مقابل به ضرر پرسپولیس بود. ما دنبال بهانه نیستیم، بالاخره این فوتبال است. با این حال پرسپولیس از زمین داوری آسیب زیادی دید و این در دیدارهای گذشته مشهود است. این موضوع توسط کارشناسان نیز تایید شد. بچه ها شایسته قهرمانی بودند.

* این موضوع منتفی نشده است و اتفاقا شنبه دوباره با درویش جلسه داشتیم و در این باره صحبت کردیم. فکر می‌کنم سه چهار روز آینده بالاخره کل مشکل برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید