واکنش پیشکسوتان استقلال به رقابت با پرسپولیس

واکنش پیشکسوتان استقلال به رقابت با پرسپولیس

مهدی فنونی زاده درباره شرایط آبی ها و انتقادات از تیمی که خوب بازی نمی کند، گفت: این روزها استقلال زیر تیغ خوب بازی نکردن است. البته به تیمی که خوب بازی می کند امتیاز نمی دهند، اما استقلال توانست خوب بازی کند.» و تراکتور را شکست.
فنونی زاده درباره تراکتورسازی نیز گفت: تراکتور روز خوبی در فوتبال ما ندارد. این تیم مثل گذشته نیست، اگرچه انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل استقلال وجود داشت، اما تجربه آبی ها باعث شد تا آنها پیروز شوند و حالا مسابقه قرمزها در بالای جدول تماشایی تر است. گذشته

پیشکسوت استقلال ادامه داد: هر تیمی که در هفته های آینده بین استقلال و پرسپولیس امتیاز از دست بدهد برای ماندن در بالای جدول کار سخت تری خواهد داشت، بنابراین هر دو تیم تلاش می کنند هم بازی را ببرند و هم بازی قابل قبولی را ارائه دهند.

وی در خصوص دیدار روز چهارشنبه استقلال مقابل فجر سپاسی گفت: فجر با وجود اینکه شرایط خوبی در جدول ندارد، قطعا به زور مقابل استقلال بازی می کند. این تیم چند سالی است که به لیگ برتر بازگشته و نمی‌خواهد خیلی زود از لیگ برتر خداحافظی کند.» در خط مقدم است، پس سعی کنید مقابل فجر شکست نخورید.

فنونی زاده در پایان درباره حواشی که این روزها برای سیاوس یزدانی و مرادمند در نظر گرفته شده است، گفت: برخی نمی خواهند موفقیت استقلال را ببینند و به هر طریقی سعی می کنند این تیم را به حاشیه ببرند. کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه نباید به حاشیه ها توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید