واکنش پیشکسوتان به محدودیت های استقلال در هفته های اخیر

واکنش پیشکسوتان به محدودیت های استقلال در هفته های اخیر

علیرضا اکبرپور درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی مقابل تراکتورسازی همیشه سخت خواهد بود. این تیم در دیدارهای خود با استقلال همیشه جذاب بوده و تیم هایی که به تبریز می آیند به دلیل سرمای هوا شرایط خوبی ندارند اما آبی ها موفق شدند با یک گل رقیب قدیمی خود را شکست دهند و به برتری خود ادامه دهند.

وی در خصوص دیدار روز چهارشنبه استقلال مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: آبی ها در دور اول مقابل این تیم به تساوی دست یافتند و این نشان داد که جایگاه حریف در جدول نباید اشتباه شود. استقلالی ها می دانند که تمام دیدارهایش تا پایان فصل نهایی می شود. بنابراین او باید برای پیروزی تلاش کند.

مهاجم سابق استقلال گفت: خیلی ها به استقلال انتقاد می کنند که جذاب بازی نمی کند. در پاسخ باید گفت کسب سه امتیاز و رسیدن به قهرمانی مهم است. اگر آبی ها خوب بازی کنند و گل نزنند، دردی دوا نمی کنند. بنابراین فکر می کنم کادر فنی شرایط را به خوبی درک کرده و می تواند با همین روند فصل را ادامه دهد و قهرمانی را به دست آورد.

اکبرپور در خصوص عملکرد امانف و حردانی گفت: صالح حردانی بازیکن شناخته شده ای است. او قطعا بازی به بازی بهتر خواهد شد اما برای خارجی ها انتظارات از آنها بیشتر است. بازیکنان خارجی می آیند تا ضعف ها را بپوشانند نه اینکه روی نیمکت بنشینند و ضربه مالی به تیم بزنند. البته آمانوف نشان داده که بازیکن خوبی است و می تواند در آینده عملکرد بهتری داشته باشد زیرا با بازیکنان هماهنگ است و هفته به هفته بهتر خواهد شد.

مهاجم سابق استقلال درباره حواشی ایجاد شده برای استقلال در هفته های اخیر گفت: یقه آبی ها سالهاست که حواشی را می خورند. امسال با مدیریت آجرلو از حاشیه ها کاسته شد. تمرکز کادر فنی روی مسابقات است و همین امر باعث بازگشت آرامش به اردوی استقلال شده است. هیچ تیمی برنده نخواهد شد مگر اینکه در کنار زمین باشد و روی مسابقات تمرکز کند. در مورد یزدانی و مورمند هم قانون تصمیم نهایی را خواهد گرفت و حواشی نمی تواند تاثیر منفی بر قانون بگذارد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا دو تیم تراکتورسازی و مکانیک روزهای خوبی را سپری نمی کنند، گفت: برخی آقایان سالهاست که ریشه فوتبال را در تبریز خشکانده اند. مدیریت نادرست باعث شد این دو تیم روزهای خوب خود را فراموش کنند. عده ای که دویدن بلد نبودند پیشتاز بودند و به این دو تیم ضربه زدند، در حالی که در همه استان ها می بینیم که مسئولان استانی به تیم های شهرستانی خود کمک می کنند، اما اینجا اینطور نیست. برخی از آقایان تیمی را تحویل می گیرند که اصلاً از فوتبال سر در نمی آورند و می توان امیدوار بود روزی شاهد حضور پررنگ دو تیم در فوتبال کشورمان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید