واکنش پیشکسوتان فوتبال به فرصت قهرمانی استقلال

واکنش پیشکسوتان فوتبال به فرصت قهرمانی استقلال

سیروس دین محمدی در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال پس از حذف از جام حذفی و همچنین وضعیت تیم ملی در جام جهانی مصاحبه ای انجام داد که خلاصه آن به شرح زیر است:

* امسال بهترین زمان برای قهرمانی شاگردان مجیدی در جام حذفی بود چرا که تنها یک تیم از لیگ برتر و یک تیم از لیگ یک و لیگ دو در نیمه نهایی حضور داشتند و شرایط برای قهرمانی بسیار بالا بود. صاف، اما این فرصت طلایی از دست رفت.

* خوشحالم که استقلال هنوز شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ دارد. خوشبختانه شرایط استقلال در لیگ خوب است و بعد از حذف توسط جام حذفی باید لیگ را جدی تری گرفت تا سال ها بعد جام قهرمانان را به هواداران هدیه کنند.

* به نظر من کسانی که می گویند تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر در گروه خوبی قرار دارد، چیز زیادی از فوتبال نمی فهمند، چون در سخت ترین گروه قرار داریم. من فکر می کنم افرادی که این اظهارات را مطرح کردند به نام تیم های مختلف نگاه نکردند و روی آنتن اظهار نظر کردند. هر سه تیم در گروه ما بازیکنان باکیفیتی در ترکیب خود دارند و این باعث می شود که نتوانیم بازی آسانی با آنها نداشته باشیم. آمریکا با تیم سال 1998 بسیار متفاوت است و آنها رقیب جدی ما هستند.

*تمامی بازیکنان تیم فوتبال انگلیس ستاره هستند و در 3 سال اخیر توانسته اند بهترین نتایج ممکن را هم در جام جهانی روسیه و هم در یورو 2021 به دست آورند و در این دوره قطعا در جمع برترین ها قرار خواهند گرفت. تیم ها به همین دلیل پیش بینی می کنم بازی سخت و پر استرسی مقابل این تیم داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید