واکنش کی روش به شایعه فشار برای برکناری سردار آزمون

فهرست 25 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی 2022 قطر شب گذشته (یکشنبه) با حضور یک دروازه بان دیگر و اضافه شدن 25 دروازه بان به جای 26 نفر اعلام شد. کی روش دیروز در نشست خبری اعلام کرد اما در حالی که خبرنگاران منتظر حضور سرمربی تیم ملی در آکادمی ملی فوتبال بودند، مدیر رسانه ای تیم ملی اعلام کرد نشست خبری به روز دوشنبه موکول شده است. . وی دلیل این تصمیم را «مشکلات فنی» خواند. حدود 100 عکاس، خبرنگار و فیلمبردار در سالن کنفرانس مطبوعاتی حضور داشتند.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی امروز (دوشنبه) در حاشیه تمرین این تیم در خصوص لیست دعوت خود برای جام جهانی 2022 گفت: ابتدا اجازه دهید از شما بابت لغو نشست خبری دیروز عذرخواهی کنم. قرار شد در نشست خبری لیست خود را اعلام کنیم. متأسفانه مجبور شدم کنفرانس مطبوعاتی را لغو کنم.

چرا 4 دروازه بان دعوت شدند؟

وی افزود: پس از مشاهدات اخیر به ویژه در ترکیه، لیست 25 نفره خود را اعلام کردیم. همانطور که می بینید ما چهار دروازه بان داریم. تصمیم گرفتم چهار دروازه بان را دعوت کنم زیرا آنها نه تنها لیاقت این کار را دارند، بلکه می توانند از آمادگی ما حمایت کنند. اعتقاد شخصی من این است که این بازیکنان از منظر گروهی تعادل بهتری به ما می دهند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: البته اگر از منظر شخصی به موضوع نگاه کنیم، حذف بازیکنان از لیست کار بسیار سختی بود. برای یک سرمربی همیشه تصمیم سختی است زیرا این بازیکنان هم شایسته حضور در جام جهانی بودند اما وقتی می خواهیم بهترین تصمیم را بگیریم باید تصمیماتی بگیریم که تعادل خوبی به تیم بدهد و تصمیمات عمیقی داشته باشیم. در تیم

آمادگی تیم ملی برای جام جهانی خوب بود؟

کی روش گفت: امیدواریم مصدومیت بیشتری نداشته باشیم به خصوص بعد از مصدومیت امید ابراهیمی. ما باید از صدمات جلوگیری کنیم. همانطور که گفتم این تصمیم کلی نبود، بلکه برای تعادل تیم بود. ما امروز ایران را ترک می کنیم. ما آنچه را که ممکن بود انجام دادیم. مطمئناً همه می‌دانند که این آماده‌سازی درست برای جام جهانی نبود، اما این هم جزئی از برنامه است و همچنین به دلیل شرایط پس از کرونا، در جام جهانی قطر با این مشکلات مواجه شدیم و باید این را بپذیریم. موضوع.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به محدودیت هایی که داشتیم تمام تلاش خود را انجام دادیم. از تمامی باشگاه ها، سرمربی و کادر باشگاه ها که با ما همکاری کردند، تشکر می کنیم. امروز با دل هواداران فوتبال ایران اینجا را ترک خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای تیم ملی ایران خواهیم داد.

آیا فشاری برای حذف آزمایش وجود داشت؟

سرمربی تیم ملی فوتبال سپس به شایعه فشار فوتبال خارجی برای حذف نام سردار آزمون از فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 که منجر به لغو نشست خبری دیروز شد، پاسخ داد. سردار به همراه یکی از مربیان بدنسازمان از روز گذشته وارد قطر شده اند و این نشان می دهد که این موضوع صحت ندارد.

کی روش درباره دلیل غیبتش در تمرین روز گذشته و نشست خبری توضیح داد: من این شرایط را کتمان نکردم. البته سوالات و مشکلاتی وجود دارد اما وظیفه ماست که مشکلات را حل کنیم. من همیشه سعی می کنم بجنگم و مشکلات را حل کنم. شما من را سالهاست میشناسید.

وی افزود: همیشه علاقه مندم بهترین ها را برای تیم انجام دهم. تمام تصمیماتی که گرفتم بر این اساس بود که منافع تیم را بالاتر از بازیکنان، مربیان و دیگران قرار دهم و سعی کردم تیم را در اولویت قرار دهم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: اینجا هستیم تا آخرین تمرین را انجام دهیم. تیم پیشتاز ایران کار خود را آغاز کرده و از روز گذشته وارد قطر شده است. هم مربیان و هم بازیکنان از دیروز وارد قطر شده اند و همه چیز در حال پیشرفت است. آنچه من فکر می کنم مهم است این است که ما در فوتبال حرفه ای هستیم. چارچوب انگیزشی من، که همیشه سعی کرده ام آن را اعمال کنم، بر این فرض استوار است که ما حرفه ای هستیم.

تیمی منسجم، منسجم و نمونه

کی روش تصریح کرد: ما نیز مانند همه اقشار مختلف از جمله پزشکان، دندانپزشکان، مهندسان و کشاورزان شادی آفرین، افتخار و سربلندی هستیم. تمام تلاش ما این است که خودمان را وقف بهترین ها کنیم و با روحیه جنگنده و پیروز بازی کنیم و برای فوتبال ایران به موفقیت برسیم. من نمی خواهم کسی در این اصل اساسی فوتبال شک کند. وظیفه ما این است که به عنوان یک تیم در زمین الگو باشیم. جمعی منسجم و تیمی که هماهنگی را نشان می دهد. ما برای هواداران و فوتبال بازی می‌کنیم و به‌عنوان افتخارآفرین، شادی و افتخار، مطمئناً تمام تلاش خود را برای فوتبالدوستان ایرانی انجام می‌دهیم.

در ادامه و در حالی که خبرنگاران همچنان سوالاتی از سرمربی تیم ملی داشتند، کی روش حاضر به پاسخگویی نشد و به تمرینات بازگشت.

دیدگاهتان را بنویسید