واکنش یک بازیکن پرسپولیس برای هفته سوم بدون برد

واکنش یک بازیکن پرسپولیس برای هفته سوم بدون برد

محسن بنگر که این فصل دومین تجربه مربیگری خود را در لیگ دسته دوم و تیم نوشهری دنبال می کند، درباره وضعیت پرسپولیس بعد از هفته سوم ناکامی گفت: پرسپولیس در این فصل و سبک بازی اش خیلی تغییر کرده است. تغییر کرد. دستیابی به هماهنگی لازم مدتی طول می کشد. اما در آینده مطمئناً خواهیم دید که تیم چگونه به هدف بزرگی که دنبال می کند نزدیک می شود.

وی ادامه داد: با این حال فکر می کنم باید بیشتر به صحبت های بازیکنان و کادرفنی به خصوص یحیی گل محمدی در دوره گذشته توجه کنیم. آقای یحیی در مصاحبه های اخیر خود بارها از بی توجهی باشگاه به باشگاه گلایه کرده است. پرسپولیس در دو فصل اخیر با محرومیت نقل و انتقالاتی کار خود را آغاز کرده است. تیمی که در این مدت قهرمان لیگ شد و فینال آسیا را تجربه کرد، چرا باید شرایطی را که در پی محرومیت به دنبال دارد به دلیل بدهی اش دنبال کند. مطمئنا این تیم با منابعی که از این موفقیت ها به دست آورده می تواند بدهی خود را تسویه کند. به این ترتیب باید شرایط برای آنها هموار شود و به دنبال حمایت های لازم باشند تا تیم با چنین خطراتی مواجه نشود.

بنگر با اشاره به مشکلات مالی باشگاه گفت: بازیکنان همیشه سعی می کنند تیم را موفق کنند و هواداران را خوشحال کنند. این در حالی است که بیشتر منابع باشگاه صرف بدهی های گذشته می شود که باعث شده نتوانند مطالبات خود را به موقع دریافت کنند. البته بازیکنان در این مدت نشان دادند که با وجود این مشکلات به دنبال نتیجه بیشتر و موفقیت و خوشحالی هواداران هستند اما شرایط باید به سمتی پیش برود که برای حل این مشکلات نگران نباشند.

کاپیتان سابق پرسپولیس برای سومین هفته بدون برد سرخپوشان گفت: من این را بحران یا شکست نمی دانم. پرسپولیس بارها از انتهای جدول دنبال شد و در نهایت نتیجه برای هواداران خوب بود. هنوز هفته پنجم است و 25 هفته و 75 امتیاز باقی مانده است. پرسپولیس هم مقابل مدعیان قرار دارد و من کاملا به آینده تیم امیدوار هستم و قطعا اتفاقات خوبی در آینده رخ خواهد داد. امیدوارم وزارت ورزش هر چه زودتر تکلیف تیم را مشخص کند. بحث اسپانسر، مدیریت و… موضوعی که حداقل نباید پرسپولیس از آن متضرر شود. آنها نباید از پرسپولیس بروند. تیمی که هواداران در حال تماشای آن هستند و همه دیدند که چه موفقیت، جو و هیجان اجتماعی در جامعه شکل می گیرد.

بنگر درباره شرایط تیمش در لیگ دسته دوم نیز گفت: هفته اول اتفاق خوبی برای ما نبود. در نهایت زمانی که یک گل جلو بودیم شکست خوردیم. این ماهیت فوتبال است و برد و باخت بخشی از آن است. این مسابقه برای ما تمام شده است و به اهداف بزرگ خود فکر می کنیم. من به بازیکنانم و کارهای بزرگی که می توانند انجام دهند ایمان دارم و تلاش ما باعث خوشحالی هواداران نوشهری خواهد شد و به حمایت آنها و مدیران نیازمندیم.

دیدگاهتان را بنویسید