واگذاری 368 واحد گلشهر به ملکی ها شایعه شده است/ پروژه 368 واحدی گلشهر طبق برنامه پیش می رود.


ساعت: 13:04
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895294

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان شایعاتی مبنی بر واگذاری برخی از 368 واحد مسکونی گلشهر از متقاضیان دلالان را مطرح کرد و گفت: هیچکدام از واحدها قابل واگذاری به دلالان نیست زیرا با ساخت و سازها هنوز تکمیل نشده و هیچ یک از سایت ها به تجدیدنظر خواهان تحویل داده نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا خواجه ای در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه پروژه 368 واحدی گلشهر زنجان در قالب طرح های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در آبان ماه 1398 کلید خورد، گفت: این پروژه با 6 واحد در مرحله نهایی اسکلت بتنی طراحی شده است. و اجرای دیوارهای چینی در طبقات با پیشرفت فیزیکی بالای 40 درصد.

وی با بیان اینکه تاکنون متقاضیان این طرح 4 مرحله پرداخت داشته اند و پیامک واریزی مرحله پنجم برای متقاضیان ارسال شده است، افزود: واریز وجه در زمان تعیین شده از سوی متقاضیان تاثیر بسزایی در سرعت کار

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نمی توان دو پروژه نصر کوی و 368 واحد گلشهر را در کنار هم از نظر زمان تحویل واحدها مقایسه کرد، گفت: پروژه کوی نصر در طرح پایلوت 4 طبقه ولی پروژه گلشهر 368 8 طبقه است که پیلوت واقع شده و 10 طبقه و بلوک متمرکز می باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده پروژه 368 واحدی گلشهر طبق برنامه زمان بندی در حال پیشرفت است، تصریح کرد: بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی اداره راه و شهرسازی، پروژه در زمان مقرر به متقاضیان تحویل داده می شود. که اوایل سال 1402 خواهد بود.

خواجه ای با تاکید بر اینکه زمان تحویل بلوک ها ارتباط مستقیم با خود کاندیداها دارد، خاطرنشان کرد: تاکنون مشارکت مردم خوب بوده و بلوک ها در همه بلوک ها فعال هستند و پیمانکاران در حال انجام وظایف محوله هستند.

وی در پاسخ به این سوال که شایعاتی مبنی بر واگذاری تعداد زیادی 368 واحد مسکونی در گلشهر توسط دلالان احتمالی وجود دارد، تاکید کرد: هیچ یک از واحدها را نمی توان به دلالان واگذار کرد زیرا ساختمان ها هنوز تکمیل نشده و هیچ موردی تحویل داده نشده است. .

خواجه ای با بیان اینکه پیمانکار ساختمان 368 واحدی گلشهر و سازمان متقاضی راه و شهرسازی است، گفت: پروژه به خوبی پیش می رود و طبق برنامه پیش می رود.

وی بیان کرد: این پروژه کاملا فعال است و تیم ها در داخل بلوک ها مشغول به کار هستند اما طبق برنامه ریزی های انجام شده طی 20 تا 30 روز آینده عملیات اجرای نمای ساختمان ها آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید