واگذاری 500 هزار واحد مسکونی به دهک های پایین تا سال آینده


ساعت: 00:20
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894853

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت 500 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی برای دهک های پایین جامعه در حال انجام است و حداکثر تا سال آینده به آنها واگذار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در شبکه یک سیما با اشاره به دیدار معاونان مسکن وزارت راه و شهرسازی با معاون اول رئیس جمهور در خصوص اقدامات وزارت راه گفت: و شهرسازی در مورد تامین مسکن اقشار کم درآمد: نحوه تامین مسکن دهک های پایین جامعه مانند بهزیستی، کمیته امداد و … بررسی و مقرر شد سهم آنها از این وام توسط صندوق ملی مسکن پرداخت شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: 500 هزار مسکن برای این افراد در حال اجراست و حداکثر ظرف یک سال آینده به مردم تحویل داده می شود.

قاسمی گفت: در این جلسه پیشنهادهایی برای کمک به دولت در بازپرداخت وام دهک اول تا سوم ارائه می شود.

وی افزود: همچنین برای تامین مسکن کارکنان دولت، وزارت راه و شهرسازی با تمامی وزارتخانه ها تفاهم نامه ای منعقد کرده است تا با زمین خود وزارتخانه ها و یا با تامین زمین از وزارت راه و شهرسازی برای تمامی کارکنان خود مسکن بسازد. توسعه.

این عضو کابینه سیزدهم خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید معاون اول رئیس جمهور، وزارتخانه ها موظفند در روزهای آینده طرح ساخت مسکن کارکنان خود را ارائه کنند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، ساخت مسکن کارکنان نیز در قالب طرح ملی نهضت مسکن است.

قاسمی شرایط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن را تغییر داد و افزود: در شرایط جدید تمامی افراد اعم از شاغلین و کسانی که حدود 20 سال پیش وام دریافت کرده اند یا مسکن دارند نیز می توانند در این طرح ثبت نام کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید