وایبراسپیس این دختر 16 ساله را به قتل رساند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ «هادی افراسیابی» در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران گفت: ساعت 18:14 دیروز با گزارش مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان خمین، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر شدند. صحنه قتل

این افسر ادامه داد: وی در تحقیقات کارآگاهان از مادر مقتول عنوان کرد که مدتی پیش به صورت اینترنتی متوجه رابطه دخترش با مرد ناشناس شده و وقتی متوجه شد وی قصد فرار از خانه را دارد موضوع را با وی در میان گذاشت. پدر و عمو y. Ash را به اشتراک گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: مادر مقتول ادامه داد، پس از اطلاع از موضوع بلافاصله به خانه رفتند و پس از مشاجره با دخترش او را مورد ضرب و شتم قرار دادند تا اینکه دخترش بیهوش شد و پس از تماس با 911 به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به فوت این دختر 16 ساله بر اثر ایست قلبی در بیمارستان خمین افزود: پس از انتقال جسد متوفی به سردخانه، با دستور مقام قضایی، متهم متهم شد. دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ افراسیابی در پایان فرهنگ سازی در استفاده از فضای مجازی برای کاهش آسیب ها و تبعات ناشی از آن را برای خانواده ها ضروری دانست و افزود: در صورت بروز مشکلات شخصی یا خانوادگی افراد می توانند به مراکز مشاوره پلیس مراجعه و کمک های لازم از جمله بهره مندی از خدمات رایگان روانشناسی برای حل مشکل شما.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید