وحدت عامل پیشرفت و تقویت ایران است/ جایگاه زن ایرانی با فرهنگ لیبرالیسم غربی متفاوت است


ساعت: 08:54
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1903009

کارمند شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان بیرجند:

حسینی گفت: وحدت عامل پیشرفت و تقویت ایران است و با وحدت می توان در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و تربیتی موفق بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید علیرضا حسینی رئیس شورای ائتلاف شهر بیرجند در گفتگو با خبرنگار شرق وی با اشاره به اقدام امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری هفته وحدت مصادف با میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: این هفته فرصت مناسبی برای نظرات، آراء، افکار، افکار و عواطف جامعه اسلام است. به عنوان جامعه غیراسلامی و بشریت با هم متحد شوند.او تا کنون برکات زیادی داشته است و باید از این فرصت استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در کشور ایران اقوام، طوایف، ملیت ها و سلیقه های مختلف زندگی می کنند که مهمترین عامل انسجام و اتحاد آنهاست. اسلام عزیز و هویت ایرانی است. در واقع فرهنگ غنی اسلامی ما بر برادری، وحدت، کار، تلاش، آبادانی، تولید و توسعه جهان اسلام تاکید دارد و ائمه انقلاب به عنوان رهبران و رهروان انقلاب، منادیان انقلاب و پرچمداران وحدت و وحدت گفته ها و رهنمودهای آنها منسجم است و هماهنگی و اتحاد مردم کمک می کند.

حسینی با تاکید بر اینکه وحدت عامل پیشرفت و تقویت ایران است و با وحدت می توان در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و تربیتی و… موفق بود، گفت: اما برعکس، اختلاف، درگیری، درگیری و مشارکت در موضوعاتی که جزئی می شوند؛ این امر باعث عقب ماندگی در مسائل اساسی و پیشرفت کشور می شود.

وی افزود: در ایران عامل اصلی درگیری انگلیسی ها هستند که ضرب المثل معروف «اختلاف کن و حکومت کن» دارند و اگر بخواهند در جامعه ای حکومت کنند باید در آن جامعه اختلاف وجود داشته باشد اما هر جا انسجام وجود دارد. ، اتحاد و هماهنگی بله قطعا جایی ندارند.

یکی از مسئولان شورای ائتلاف شهر بیرجند گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در بسیاری از حوزه های زیرساختی از جمله آب، برق، گاز، راه، بهسازی و توسعه شهری و روستایی شاهد پیشرفت چشمگیری بوده ایم، لذا این پیشرفت در اکثر حوزه هاست. نزدیک به 100٪ است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران در عرصه دفاعی قدرتمند است، خاطرنشان کرد: وی یکی از اولین کشورهای منطقه و جهان است، افزود: انقلاب اسلامی در زمینه های فناوری و نانوتکنولوژی، پزشکی و کشاورزی پیشرفت کرده است و از این نظر جزو اولین کشورهای جهان است.

حسینی گفت: انقلاب اسلامی با ظهور خود چیز جدیدی را به همراه داشت و روحیه شجاعت و دلاوری و دفاع از حقوق مشروع آنان را به محرومان و مستضعفان جهان تزریق کرد و به آنان روحیه بخشید.

وی ادامه داد: از سوی دیگر انقلاب اسلامی با شکستن سلطه استکبار، بیداری اسلامی و مردمی را در جهان به وجود آورد و در مقایسه با دوران قبل از انقلاب می توان دید که آمریکا چقدر ذلیل است و چقدر قدرتمند است. مظلوم و محروم شده اند، یکی از مصادیق بارز در این امر، فعال شدن جریان مقاومت در جهان به عنوان جریان قدرتمند جامعه اسلامی و با حضور کشورهای مهمی مانند لبنان، یمن و حتی نیجریه در آفریقای جنوبی است. که امروز با بیداری ایجاد شده در مردم برای رسوایی برنامه های توسعه طلبانه و دزدی های بلوک غرب پایان یافت.

رئیس شورای ائتلاف بیرجند با اشاره به قیام اخیر دشمنان در موضوع حجاب بر نقش فعال زنان در کشور در ایجاد ایران قدرتمند تاکید کرد و تصریح کرد: رهبر انقلاب نیز در این زمینه اشاره کردند. زنان پس از تولد انقلاب اسلامی جایگاه والایی را به خود اختصاص دادند و با داشتن حجاب و رعایت قوانین و مقررات اسلامی در زمینه های پزشکی، مناصب آموزشی دانشگاهی و تحصیلی پیشرفت چشمگیری دارند.

حسینی ادامه داد: خوشبختانه در فرهنگ اسلامی زن از جایگاهی والا و والا برخوردار است و فردی نیست که ابزاری برای معرفی کالا به غرب باشد و به او به عنوان یک انسان شریف و بزرگ نگاه می شود. «نمونه این مطلب، حدیث شریف قصاء است که خود پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و حضرت علی و دو فرزندش را از طریق حضرت زهرا سلام الله علیها عرضه می کند و آنها را مرکز قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه زن در اسلام و انقلاب با جایگاه زن در فرهنگ مادی غرب و لیبرالیسم به عنوان وسیله ای برای معرفی کالا تفاوت زیادی داشت، گفت: اما وقتی غربی ها دیدند که زنان مسلمان ایرانی با وجود داشتن حجاب، حتی در عرصه ورزش نیز موفق است و نمی توانند به اهداف خود برسند و تیرشان به سنگ می زند، بسیار عصبانی هستند و نقشه می کشند و توطئه های مختلف می سازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید