ورزشکاران ایرانی پس از کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی چه گفتند؟


ساعت: 19:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890906

کاتاروس ایران پس از کسب مدال در بازی های کشورهای اسلامی صحبت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم‌های کاتای مردان و زنان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی مدال‌آور شدند. پس از این موفقیت، سرمربی و کاتاروس از ایران صحبت کردند.

شهریاردی: در کاتا به دنبال طلا بودیم اما رفتار خوبی نداشتیم

قاسم شهریاردی سرمربی تیم ملی کاتا پس از کسب مدال برنز تیمی بازی های کشورهای اسلامی گفت: خدا را شکر بچه های ما در انفرادی نقره و تیمی برنز گرفتند. رقابت خیلی خوب نبود. در دور اول مسابقه گفتند دستگاه خراب است و امتیازات را با دست یادداشت کردند. باید اعلام می کردند که چند امتیاز داشتیم که نشد.

وی افزود: فکر می کنم در جمع بندی اشتباه بود که در دور اول چهارم شدیم. این موضوع تیم ما را به هم ریخت. در دور بعد به این فکر کردیم که نمی خواهند ما را قضاوت کنند، سوم شدیم و به برنز رفتیم. ما به دنبال طلا بودیم، اما آنها رفتار خوبی با ما نداشتند. هر تیمی که در مسابقه شرکت می کند باید یک امتیاز ثبت شده داشته باشد. بعد از تمام شدن همه مسابقات، اعلام نتایج خوب نبود.

زند: نقص سیستم فنی طلای ما را به برنز تبدیل کرد

علی زند کاتای ملی پوش ایران پس از کسب مدال برنز گفت: خدا را شکر مدال برنز را گرفتیم با اینکه طلا می خواستیم اما به دلیل نقض قوانین داوری در سامانه داده ورزش، متأسفانه روی هم بودیم. راهی برای کسب مدال برنز

وی افزود: خدا را شکر دست خالی به روی ایران باز نمی شدیم. ما راضی نیستیم اما امیدوارم بتوانیم در مسابقات قهرمانی آسیا انتقام بگیریم.

زند در پایان گفت: سطح مسابقات خیلی بالاتر از آسیا بود، قهرمانان اروپا و آفریقا به جز ژاپن و اسپانیا همه نیروها حضور داشتند و خدا را شکر در این سطح مدال برنز گرفتند. از رقابت

صادقی: برای طلا آمدم

فاطمه صادقی نماینده کاتای ایران پس از کسب مدال نقره بازی های کشورهای اسلامی گفت: می گفتند مسابقات از سطح آسیایی و جهانی پایین تر است اما در واقع این مسابقات در سطح جهانی بود و همه حریفان در مسابقات حضور داشتند. در کشورهای اسلامی با آموزش کامل

وی افزود: برای کسب مدال طلا سه ماه تمرین سختی کردم. با تمام وجود آمدم اما در فینال مغلوب کشور میزبان شدم و نتوانستم طلا بگیرم.

صادقی ادامه داد: داوری چه در بخش کاتا و چه در کومیته بسیار مغرضانه بود، در یک سری مسابقات بی عدالتی آشکار بود و کاری از دست کسی بر نمی آمد. امیدوارم سطح داوری در سایر مسابقات بالا برود و کیفیت بهتر شود.

و افزود: با اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود اما برای مدال طلا آمده بودم اما متأسفانه در فینال مغلوب میزبان شدم و رنگ مدالم نقره ای بود.

دارنده مدال نقره بازی های کشورهای اسلامی در پایان گفت: خوشبختانه در اولین مسابقه خود توانستم نقره بگیرم و امیدوارم در دوره های بعدی طلا بگیرم.

بغلانی پور: ترکیه میزبانی نکرد، طلا گرفتیم

فاطمه بگلانی پور سرمربی تیم ملی کاتای بانوان پس از پایان بازی های کشور اسلامی گفت: در بخش کاتا اکثر بازیکنانی که در مسابقات آسیایی و بین المللی مدعی بودند در این بازی ها حضور داشتند. به جز ژاپن تقریبا همه بودند و به جای ژاپن چند ورزشکار المپیکی بودند که با تجربه مسابقات جهانی برای کسب مدال آمده بودند.

و افزود: این بازی ها در کاراته سطح پایینی نداشت. اگر ترکیه میزبان نبود مدال طلای کاتای زنان و حتی مردان را می بردیم.

سرمربی تیم ایران تاکید کرد: بچه های ما جوان و دنبال نام هستند و اگر به مسابقات بیشتری اعزام شوند می توانند موفقیت های بیشتری کسب کنند. یک مسابقه برابر با شش ماه تمرین است و اگر بازیکنان ما تجربه حضور در مسابقات بیشتری را داشته باشند، قطعا در این زمینه ها موفق تر خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید