ورود تجهیزات 600 میلیارد تومانی به چهارمحال و بختیاری برای حل مشکل کم آبی


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890584

گلمعلی حیدری تاکنون 600 میلیارد تومان تجهیزات برای رفع مشکل کمبود آب شرب شهرکرد و شهرها و روستاهای اطراف ارسال کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری پیش از ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همیشه فرصت خدمت به مردم نیست و باید از همه موقعیت هایی که به وجود می آید نهایت استفاده را ببریم.


وی در خصوص اعتبارات از سال 1400 افزود: پایان جذب اعتبارات تا پایان خرداد ماه بود که خوشبختانه این فرصت تا پایان شهریورماه تمدید شد بنابراین مدیران باید برای جذب اعتبارات تلاش کنند زیرا بازگشت اعتبارات مجازاتی است مردم، هرچند اعتبار قابل توجهی در حال حاضر به استان جذب شده است.


استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 1401 اعتبار و برنامه امسال، اعتبارات سفر و امسال ابلاغ شده است، بنابراین باید تبادل تفاهم نامه ها به سرعت انجام شود و زمینه جذب این اعتبارات فراهم شود.


حیدری گفت: از نظر توزیع اعتبار از محل سفرهای رئیس جمهور در رتبه دوم کشور هستیم و در این سفر 26 هزار میلیارد تومان به چهارمحال و بختیاری توزیع شد.


وی با اشاره به اینکه اکثر انتصابات را جوانان تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: مدیران باید در انتصابات جدی و سریع عمل کنند.


استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مدیران برای رفع موانع تولید تلاش کنند، از سرمایه گذاران استقبال شود.


حیدری در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: متاسفانه خسارات ناشی از بارندگی ها و سیل اخیر در استان بسیار زیاد بوده و مردم متحمل خسارت زیادی شده اند، بنابراین باید وام های بحران سیل با سرعت بیشتری جذب و هزینه کرد تا مشکلات مردم حل شود. مردم آسیب دیده سیل، با توجه به شرایط سرد استان، فرصت محدود است و باید سریعا اقدامات عمرانی انجام شود.


وی تاکید کرد: گچ بری چشمه کوهرنگ در این سطح بی سابقه است و علل و عوامل این مشکل در حال بررسی است.


استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خطوط پدافندی اقدامات لازم برای تامین آب شرب است و شبکه آب آسیب دیده باید هر چه سریعتر مرمت شود.


حیدری افزود: تاکنون 600 میلیارد تومان تجهیزات برای رفع مشکل کمبود آب شرب شهرکرد و شهرها و روستاهای اطراف وارد استان شده است.


وی ادامه داد: برای رفع مشکل کم آبی در شهرکرد تیم های تخصصی در چند شیفت شبانه روزی در حال اجرای طرح های حفاظت از تامین آب عمان سامانی، فدک و پالایشگاه سامان هستند.



استاندار چهارمحال و بختیاری با تشکر از صبوری مردم در خصوص بحران آب گفت: مردم برای عبور از بحران کم آبی در استان همکاری و صرفه جویی کنند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید