ورود غیرمنتظره سردار آزمون در جدال بر سر طارمی و اسکوچیچ

پرسپولیس

حقیقت این است که پس از تنش دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی، انتظار می رفت که هر یک از بازیکنان تیم ملی میانجیگری کنند و برای جمع آوری غارت تلاش کنند.

به گزارش روزنو، مثلاً از احسان حاج صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی و همچنین از علیرضا جهانبخش که معمولاً در این موارد فعال است چنین انتظاری می رفت. کریم انصاری، فرد یا وحید امیری و چند نفر دیگر از بازیکنان باتجربه تیم ملی هستند و اصلاً تعجبی نداشت که وارد میدان شوند. سر علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده که از همین چیزها رنج می برند.

با این حال کمتر کسی انتظار داشت که سردار آزمون با یکی از پخته ترین مصاحبه های عمرش این راه را طی کند.

حقیقت این است که مصاحبه مسالمت آمیز منتشر شده پس از این اتفاق با سردار آزمون بسیار تعجب آور بود. او اظهاراتی داشت که در آن هر یک از کلمات او پخته و متفکرانه به نظر می رسید. از پرداختن به آفت “ترجمه” بین چندین زبان تا اشاره به نقش کادر فنی تیم ملی در موفقیت های اخیر.

سخنان سردار آب سرد بر آتش سوزان و ویرانگر بود. با این وجود ، حل علائم رشد و پیشرفت مهاجم تیم ملی کشورمان ارزشمندتر از آن بود. مردی که می گوید امروز کسی است که پس از انتقاد از عملکرد تیم ملی در جام جهانی خداحافظی کرد.

اینکه سردار از آن زمان تاکنون اینجا بوده است بسیار ستودنی و امیدوارکننده است. با این حال تیم ملی باید آماده باشد تا در سال های آینده کاپیتانی مانند او باشد و چنین بلوغ شخصی ملموسی ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید