ورود مس سونگون با سودا جام / نبرد تکراری در ایستگاه اول


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883222

مس سونگون ورزگان در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور میهمان زنده بتن کلاردشت خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، امروز (پنجشنبه) فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به طور رسمی آغاز می شود و 14 تیم برای کسب بیست و چهارمین جام قهرمانی به مبارزه خواهند پرداخت.

تیم مس سونگون تنها نماینده استان آذربایجان شرقی و پرافتخارترین تیم این دوره از مسابقات است.

مس کار خود را برای فصل جدید با تغییراتی در کادر فنی آغاز کرد و پس از خداحافظی حمید بیگم، مسئولان این تیم علی صانعی را به عنوان جایگزین وی معرفی کردند اما این مربی عمر کوتاهی در تبریز داشت و پس از 20 روز رفت.

یعنی علی صانعی نیامد چمدانش را ببندد و دلیل این پایان زودهنگام همکاری تغییر رویکرد هیئت مدیره باشگاه مس سونگون برای استفاده از نیروهای بومی بود و سپس اسماعیل تقی پور بار دیگر دست به کار شد. رهبری پرتقال ها

مسی در نقل و انتقالات چهره های مهمی چون سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، ابوالقاسم اروجی، حمید احمدی، علیرضا اصغری، محمد طاهری، مصطفی نعمتوند، جان گاوش و فرینها را از دست داد.

اما از سوی دیگر بازیکنانی چون مهدی جاوید، بلال اسماعیلی، محمد طاهری، مرتضی عزتی، محمدرضا سنگسفیدی، بابک نصیری و سینا ممبینی به این تیم پیوستند تا جای خالی بازیکنان جدا شده پر شود.

از طرفی فرهاد فهیم کاپیتان باسابقه لاله های نارنجی پس از یک فصل دوری به دلیل مصدومیت شرایط بازی را پیدا کرده و تیمش را همراهی می کند.

مس سونگون همیشه بوی قهرمانی می دهد و بدون شک در فصل جدید به همراه گیتی پسند شانس اصلی قهرمانی لیگ برتر فوتسال خواهد بود.

حریف ارسباران نارنجی پوش در هفته اول، زندی بتن کلاردشت است، تیمی که برای دومین بار در لیگ برتر حضور دارد و تقریبا آخرین تیمی بود که برای لیگ آماده شد.

تیم مازندرانی برخلاف نماینده آذربایجان شرایط جالبی در پیش فصل نداشت و هنوز ترکیب نهایی آنها مشخص نیست. هدایت این تیم بر عهده مهرداد لطفی است.

نکته قابل توجه در دیدار زندی بتن و مس سونگون این است که دو تیم فصل گذشته در اولین گام به مصاف هم رفتند با این تفاوت که دیدار آنها در تبریز برگزار شد و مس 4 بر 3 حریف خود را شکست داد.

لازم به ذکر است که جدال دو تیم از فردا – جمعه 3 تیرماه – از ساعت 17:00 در سالن حسن رنجرز نوشهر آغاز می شود و باید دید مس سونگون به عنوان مدعی قهرمانی چگونه کار خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید