وزارت علوم: حضور در کلاس های دانشگاه فقط با کارت واکسیناسیون امکان پذیر است

وزارت علوم: حضور در کلاس های دانشگاه تنها با کارت واکسیناسیون امکان پذیر است

روهر نه : معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: دانشجویانی که واکسینه نشده اند نمی توانند در دانشگاه حاضر شوند و شخصاً از کلاس درس استفاده کنند.

علی حکی سیدیک در مورد ممنوعیت ورود کارکنان واکسینه نشده ، معلمان و دانشجویان به دانشگاه ها گفت: اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تنها با ارائه کارت واکسن اجازه ورود به دانشگاه را خواهند داشت و همه باید واکسینه شوند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که واکسینه نشده اند نمی توانند در دانشگاه حاضر شوند و شخصاً از کلاس درس استفاده کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان افزود: آمار واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان در حال جمع آوری است اما این آمار هنوز کامل نیست.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار به دست آمده از دانشگاه ها بیش از 60 درصد دانشجویان و بیش از 90 درصد معلمان واکسینه شده اند.

سازمان استخدامی کشور به همه اقشار اعلام کرده است که کارمندان غیر واکسینه شده از اول آبان ماه 1400 مجاز به حضور در محل کار نخواهند بود.برخی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه حراسمی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده اند که 1400 شغل دورکاری حذف می شود. آبان ماه و حضور کلیه کارکنان اداری با رعایت پروتکل های بهداشتی الزامی است.

کلیه کارکنان ملزم به دریافت کارت واکسیناسیون هستند و حضور کادر اداری در دانشگاه تنها با ارائه کارت واکسیناسیون (حداقل یک دوز) امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید