وزارت ورزش به اتفاقات استقلال واکنش نشان داد

وزارت ورزش به اتفاقات استقلال واکنش نشان داد

باشگاه استقلال در یکی دو ماه اخیر ناکامی های زیادی را متحمل شده است. اگرچه این تیم عملکرد خوبی در زمین داشته و هم اکنون مدعی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است، اما باشگاه تمهیدات لازم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام نداده است و به نظر می رسد این تیم در اختیار ندارد. شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا این اتفاق تلخ باعث شد تا سازمان خصوصی سازی و سازمان بازرسی کل کشور به اتفاقات باشگاه استقلال بپردازند که در نهایت به استعفای علی فتح الله زاده و روی کار آمدن حجت کریمی منجر شد. علیرغم این اتفاق، سازمان خصوصی سازی و سازمان بازرسی کل کشور بر بررسی وقایع چند ماه اخیر در باشگاه استقلال اصرار دارند و وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده است که در کنار آنها خواهد بود. در این راستا.

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: پس از مصاحبه ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور در خصوص معرفی باشگاه استقلال، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با تایید اظهارات آقای مهندس ذبیح الله خدائیان، اعلام کرد: ورزش باشگاه استقلال در تاریخ 06/01/1402 این نامه از طریق دبیرخانه محرمانه وزارت ورزش و جوانان دریافت شد که بلافاصله با حضور مدیرکل بازرسی کل کشور تشکیل جلسه داد. مرکز حراست، معاونت ورزش قهرمانی، معاونت توسعه منابع و مدیرکل امور حقوقی این وزارتخانه با توجه به صورتجلسه مقرر شد کارشناسان بازرسی، حراست، دو کارشناس حقوقی و مالی برای بررسی نحوه اجرا در شرکت تعیین و گزارش جامعی تهیه می کنند تا پس از احراز تخلف یا جرم از سوی مراجع ذیصلاح پیگیری شود. با بررسی های انجام شده گزارش وزارت ورزش و جوانان تهیه شده که هفته آینده به سازمان محترم بازرسی کل کشور ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی مبلغ 130 میلیارد تومان از طریق بانک شهر در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت تا با استراماچونی و سایر طلبکاران تسویه حساب کند که در قهرمانی آسیا شکست خورد. لیگ. این بدهی ها باید امروز و فردا با تامین منابع جدید از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود تا آبی ها دچار آسیب های جدید نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید