وزیر آموزش و پرورش: تبریک کلاس مجازی برای تکمیل آموزش

وزیر آموزش و پرورش: تبریک کلاس مجازی برای تکمیل آموزش

یوسف نوری درباره فعالیت دانشجویان در شبکه شاد گفت: شبکه شاد در حال حاضر دارای امکانات مناسبی است که پس از رونمایی از عملکرد کلاس مجازی تکمیل می شود که البته امکان ارتقا نیز دارد.

وی افزود: قابلیت های کلاس مجازی شبکه شاد آماده است و پس از رونمایی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: کلاس مجازی شبکه شاد دارای آزمایشگاه مجازی و لینک های مرتبط است که دانش آموزان می توانند آموزش های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

نوری ادامه داد: اگر دانش آموز در کلاس نباشد می تواند از امکانات این شبکه به خوبی استفاده کند، در واقع کلاس مجازی به تکمیل یادگیری دانش آموزان کمک می کند.

وی یادآور شد: یادگیری ترکیبی به معلم این امکان را می دهد که علاوه بر آموزش حضوری به دانش آموزان از شاد نیز استفاده خوبی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، پس از شیوع ویروس کرونا، دانش‌آموزان از اسفند 97 سال تحصیلی متفاوتی را سپری کردند و پس از شیوع ویروس کرونا به دلیل تعطیلی مدارس، روند آموزش و یادگیری به ناچار به فضای مجازی منتقل شد.

از این رو نیاز به محیطی امن برای فعالیت دانش آموزی مورد توجه قرار گرفت و در نهایت شبکه دانش آموزی شاد در فروردین ماه سال 1398 کار خود را آغاز کرد و گسترش یافت.

در راستای تقاضای خانواده ها و معلمان برای ایجاد فضای مناسب برای وب گردی دانش آموزان، سامانه شاد موتور جستجوی «شادبین» را ارائه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید